Μια καμπάνια ανανέωσης του εμπορικού σήματος από την Qatar Airways με το σύνθημα “Let’s Fly” έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ταξιδέψουν ξανά μετά την πανδημία.
Η μεγαλύτερη συνεργασία για το εμπορικό σήμα που έχει δει η αεροπορική εταιρεία τα τελευταία, επτά χρόνια με τη χρήση της συνεργαζόμενης δημιουργικής εταιρείας McCann του Λονδίνου, έχει ως στόχο να ενισχύσει και πάλι τις μετακινήσεις μετά από δύο χρόνια αναβολής των ταξιδιών εξαιτίας του Covid-19.
Ένα μπορντό χαλί εμφανίζεται ως εργαλείο για να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες, ενώ ένα ειδικά δημιουργημένο τραγούδι “Let’s Fly” τους προσκαλεί να επιβιβαστούν.
Το χαρακτηριστικό χρώμα της αεροπορικής εταιρείας εμφανίζεται επίσης μαζί με το πλήρωμα καμπίνας.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Akbar Al Baker δήλωσε: “Ο κόσμος αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις τα τελευταία δύο χρόνια και, καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν και πάλι να ταξιδεύουν για αναψυχή, ελπίζουμε ότι αυτή η τελευταία καμπάνια του εμπορικού σήματος θα εμπνεύσει τους ανθρώπους να έχουν την αυτοπεποίθηση να ταξιδέψουν ξανά”.
“Αποστολή μας είναι να προσκαλέσουμε τους ταξιδιώτες, όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο, να δημιουργήσουμε αναμνήσεις για τους επιβάτες μας και να διασφαλίσουμε ότι το ταξίδι αποτελεί μέρος της εμπειρίας τους και όχι απλώς έναν τρόπο για να φτάσουν στον προορισμό τους, δήλωσε χαρακτηριστικά.