
Νέοι μακρινοί προορισμοί εντάσσονται στη συμφωνία κοινού κωδικού – Στόχος η ενίσχυση της συνδεσιμότητας της Ιταλίας με σημαντικές αγορές του εξωτερικού
Η Lufthansa και η ITA Airways ενισχύουν περαιτέρω τη στρατηγική τους συνεργασία, επεκτείνοντας τη συμφωνία κοινού κωδικού (codeshare) σε νέες διεθνείς γραμμές προς την Αφρική και την Ασία. Η νέα φάση της συνεργασίας τίθεται σε ισχύ από τις 2 Σεπτεμβρίου 2025.
Νέοι προορισμοί με τον κωδικό AZ της ITA Airways
Οι επιβάτες της ITA Airways θα μπορούν να κλείνουν εισιτήρια με τον κωδικό AZ για προορισμούς της Lufthansa Group μέσω του αεροδρομίου των Βρυξελλών (Brussels Airport – BRU) προς:
● Αμπιτζάν (Ακτή Ελεφαντοστού)
● Ντουάλα (Καμερούν)
● Φριτάουν (Σιέρα Λεόνε)
● Μονρόβια (Λιβερία)
● Ναϊρόμπι (Κένυα)
● Ουαγκαντούγκου (Μπουρκίνα Φάσο)
Παράλληλα, επιβάτες των Lufthansa, Austrian Airlines και Brussels Airlines θα έχουν πρόσβαση μέσω της Ρώμης (αεροδρόμιο Λεονάρντο ντα Βίντσι – FCO) σε προορισμούς της ITA Airways με τον κωδικό LH:
● Μπανγκόκ (Ταϊλάνδη)
● Τζέντα (Σαουδική Αραβία)
● Κάιρο (Αίγυπτος)
● Ριάντ (Σαουδική Αραβία)
● Ρίο ντε Τζανέιρο (Βραζιλία)
● Σάο Πάολο (Βραζιλία)
Από τις 6 Αυγούστου 2025, η συνεργασία ενισχύεται με νέες πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
Ο κωδικός LH της Lufthansa θα προστεθεί σε πτήσεις της ITA Airways, ενώ και ο κωδικός AZ θα εμφανίζεται σε δρομολόγια των αεροπορικών του Lufthansa Group.
Συγκεκριμένα, το AZ θα προστεθεί στα εξής δρομολόγια της Lufthansa:
● Φρανκφούρτη / Μόναχο – Νέο Δελχί (Ινδία)
● Φρανκφούρτη / Μόναχο – Μουμπάι (Ινδία)
● Μόναχο – Σεούλ (Νότια Κορέα)
Αντίστοιχα, οι επιβάτες της Lufthansa θα μπορούν με ενιαίο εισιτήριο να ταξιδεύουν σε δρομολόγια της ITA Airways προς:
● Ρώμη – Άκκρα (Γκάνα)
● Ρώμη – Ντακάρ (Σενεγάλη)
● Ρώμη – Νέο Δελχί (Ινδία)
Στόχος η ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας
Όπως τόνισε εκπρόσωπος της ITA Airways, «ο αυξημένος αριθμός διηπειρωτικών προορισμών ενισχύει περαιτέρω τις συνέργειες με τον Όμιλο Lufthansa, ενδυναμώνοντας τη συνδεσιμότητα της Ιταλίας με βασικές αγορές της Αφρικής και της Ασίας».
Η συνεργασία παρέχει στους επιβάτες πρόσβαση σε ένα πιο εκτεταμένο, ολοκληρωμένο και αποδοτικό παγκόσμιο δίκτυο, με δυνατότητα συλλογής μιλίων και προνομίων μέσω των αντίστοιχων προγραμμάτων συχνών επιβατών των δύο ομίλων.