
Ποσοστό 91% των Αμερικανών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το 2026, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Marriott Bonvoy η οποία διεξήχθη διαδικτυακά στις ΗΠΑ από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου 2025, σε 2.090 ενήλικες ηλικίας 18 ετών και άνω.
- Σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες (49%) λένε ότι θέλουν να ταξιδέψουν περισσότερο από ό,τι το 2025.
- Τα δύο τρίτα (67%) αναφέρουν ότι δίνουν προτεραιότητα σε εμπειρίες όπως τα ταξίδια έναντι των αγορών υλικών αγαθών το 2026.
- Οι Αμερικανοί κυνηγούν βαθύτερες συνδέσεις, καθηλωτικά ταξίδια και μια ανανεωμένη αίσθηση ευεξίας όσον αφορά στους ταξιδιωτικούς τους στόχους για το 2026.

- Περισσότεροι από τους μισούς (55%) λένε ότι ελπίζουν να περάσουν πιο πολύ χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
- Ποσοστό 46% δηλώνουν ότι ανυπομονούν να δοκιμάσουν νέες γαστρονομικές εμπειρίες όταν ταξιδεύουν την επόμενη χρονιά.
- Η εξεύρεση χρόνου για ξεκούραση και αναπλήρωση των δυνάμεών σας μπορεί επίσης να αποτελεί προτεραιότητα, καθώς το 57% των Αμερικανών λέει ότι είναι το πιο σημαντικό όφελος που βιώνουν μέσω των ταξιδιών.
- Τα κοντινά ταξίδια περιπέτειας και η άνεση βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεών τους, με τα εγχώρια οδικά ταξίδια και τις τοπικές αποδράσεις Σαββατοκύριακου (44% έκαστο) να βρίσκονται στην κορυφή τις λίστας επιθυμιών τους για το 2026.
Μετατρέποντας τις αποφάσεις σε κρατήσεις
Τα προγράμματα επιβράβευσης ξενοδοχείων είναι σημαντικά, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να μετατρέψουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις σε πραγματικότητα.
Περισσότεροι από τους μισούς (52%) Αμερικανούς είναι επί του παρόντος εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων και αυτές οι συνδρομές μπορεί να είναι απαραίτητες για να επιτύχουν τους ταξιδιωτικούς τους στόχους.

Σχεδόν οι μισοί (49%) αναφέρουν έναν έξυπνο τρόπο εξοικονόμησης χρημάτων στα ταξίδια ως ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη των προγραμμάτων επιβράβευσης ξενοδοχείων.
Το 80% δηλώνει πως τα προγράμματα διευκολύνουν την υλοποίηση των ταξιδιωτικών επιθυμιών μέσω προνομίων όπως δωρεάν διαμονές και αναβαθμίσεις.
Τέλος, οι Millennials (ηλικίας 29-44 ετών) δείχνουν ισχυρή δέσμευση στον χρόνο που περνούν, με το 70% να λέει ότι θα προτιμούσε να εγκαταλείψει το φαγητό έξω για έξι μήνες παρά να εγκαταλείψει τις διακοπές.























