
Η Lufthansa δημιουργεί ένα νέο σημείο αναφοράς στην πολυτέλεια και τη μοναδικότητα στην πιο εξελιγμένη ταξιδιωτική της κατηγορία με ιδιωτική ιπτάμενη σουίτα.
Η αεροπορική εταιρεία επεκτείνει την premium προσφορά της First Class με το “Suite Plus”, μια ξεχωριστή διπλή καμπίνα με τοίχους , μια πόρτα που κλείνει εντελώς, ένα τεράστιο τραπέζι και δύο φαρδιές καρέκλες που μπορούν να συγχωνευθούν σε ένα άνετο διπλό κρεβάτι εάν χρειαστεί.
Τα χαρακτηριστικά της First Class Suite είναι απαράμιλλα οπουδήποτε στον κόσμο: Οι επισκέπτες της σουίτας μπορούν να προσαρμόσουν τη θερμοκρασία στις καρέκλες τους πλάτους σχεδόν ενός μέτρου και να συνδέσουν την κινητή συσκευή τους στο σύστημα ψυχαγωγίας. Μια σουίτα ντουλάπα παρέχει αρκετό αποθηκευτικό χώρο, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να αλλάζουν άνετα, κρατώντας τα υπάρχοντά τους κοντά.
Η εξυπηρέτηση στο υψηλότερο επίπεδο είναι επίσης στο μενού: το προσωπικό σερβίρει το γκουρμέ μενού την ώρα που καθορίζουν οι επισκέπτες. Το δείπνο σερβίρεται σε ιδιωτικά δωμάτια στο τεράστιο τραπέζι First Class, σαν εστιατόριο.
Η First Class θα προσφέρεται στα πρόσφατα παραδοθέντα Airbus A350 το 2024 ως μέρος του «Lufthansa Allegris», του νέου προϊόντος μεγάλων αποστάσεων της αεροπορικής εταιρείας. Επί του παρόντος, η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία των πελατών σε όλες τις ταξιδιωτικές κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των Economy, Premium Economy, Business και First Class. Το «Allegris» αποτελεί μέρος της μεγαλύτερης ανανέωσης προϊόντων και υπηρεσιών του Ομίλου Lufthansa στην ιστορία, με συνολική δαπάνη 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2025.
«Κάθε πελάτης ορίζει την πολυτέλεια, επομένως προσπαθούμε για μέγιστη πρωτοτυπία και αποκλειστικότητα. «Η First Class Suite Plus δίνει μια αίσθηση ιδιωτικότητας και μοναδικότητας παρόμοια με ένα δωμάτιο ξενοδοχείου – μόνο σε υψόμετρο έντεκα χιλιομέτρων», δήλωσε ο Jens Ritter, Διευθύνων Σύμβουλος της Lufthansa Airlines, στα αποκαλυπτήρια της «First Class Suite Plus».
Σουίτα Business Class της Lufthansa
Για πρώτη φορά, οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες της Lufthansa μπορούν να προσβλέπουν στη σουίτα τους, η οποία προσφέρει επιπλέον πολυτέλεια και ιδιωτικότητα χάρη στους τοίχους και τις συρόμενες πόρτες. Οι ταξιδιώτες στις πρώτες σειρές θα έχουν περισσότερο προσωπικό χώρο, οθόνη μεγέθους έως 27 ιντσών και άφθονο χώρο αποθήκευσης. Κάθε σουίτα διαθέτει επίσης ντουλάπα και μίνι μπαρ. Από μέσα, οι δύο σουίτες μπορούν να ενωθούν έτσι ώστε οι επιβάτες business class που πετούν μαζί να έχουν υψηλό επίπεδο ιδιωτικότητας.
Με το “Allegris”, οι επιβάτες business class θα έχουν περισσότερες επιλογές. Είτε θέλουν ένα πολύ μεγάλο κρεβάτι μήκους 2,20 μέτρων, επιπλέον δωμάτιο και χώρο εργασίας, ένα κάθισμα με μπασκέτα για μωρά ή απλώς ένα αποκλειστικό κάθισμα δίπλα στο παράθυρο, οι ταξιδιώτες μπορούν να επιλέξουν άλλες έξι θέσεις. Ένα διπλό κάθισμα με αναδιπλούμενη κεντρική κονσόλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιφάνεια ανάκλισης για δύο άτομα.
Με όλες τις επιλογές, τα υπερυψωμένα τοιχώματα των καθισμάτων και ο μεγάλος χώρος προσφέρουν υψηλότερο βαθμό ιδιωτικότητας. Τα καθίσματα διαθέτουν οθόνες υψηλής ευκρίνειας (4K), ευρύχωρα τραπέζια φαγητού, ασύρματη φόρτιση, ακουστικά ακύρωσης θορύβου και συνδεσιμότητα Bluetooth.
Μπορούν επίσης να γίνουν κρεβάτια μήκους τουλάχιστον δύο μέτρων. Επίσης, όλα τα καθίσματα διαθέτουν σύστημα θέρμανσης και ψύξης που επιτρέπει στους επιβάτες business class να επιλέξουν την επιθυμητή θερμοκρασία.
Τα καθίσματα διαθέτουν επιπρόσθετα λειτουργία για εξαιρετικά άνετο ύπνο στο πλάι, επιτρέποντας στον ώμο να βυθίζεται στο κάθισμα και να βελτιώνει την άνεση του πλευρικού ύπνου. Η πρόσβαση σε όλα τα καθίσματα, τον φωτισμό, τη θέρμανση/ψύξη και τις λειτουργίες ψυχαγωγίας παρέχεται μέσω μιας μονάδας ελέγχου μεγέθους tablet. Στη συνέχεια, ο διάδρομος προσφέρει άμεση πρόσβαση σε κάθε θέση.
Premium Economy and Economy: περισσότερος χώρος, περισσότερες επιλογές
Η SWISS έχει ήδη λανσάρει τη νέα της Premium Economy Class την άνοιξη του 2022. Το κάθισμα “Allegris” έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια και αναδιπλούμενο στήριγμα ποδιών και μπορεί να ρυθμιστεί ακόμη πιο πίσω από το παρόν μοντέλο.
Ωστόσο, η προσαρμογή του δεν θα επηρεάσει τους επιβάτες στη σειρά πίσω, επειδή θα είναι χτισμένο μέσα σε ένα σκληρό κέλυφος και το τραπέζι και η οθόνη θα παραμένουν στη θέση τους ανά πάσα στιγμή. Οι ταξιδιώτες Premium Economy Class θα λάβουν επίσης ένα κιτ ταξιδιωτικών προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον υλικών για μεγαλύτερη άνεση.
Η νέα γενιά προϊόντων «Allegris» της Lufthansa προσφέρει επίσης στους επιβάτες πολύ περισσότερες επιλογές στην Οικονομική Θέση. Οι ταξιδιώτες μπορούν να αγοράσουν επιπλέον θέσεις στις μπροστινές σειρές με μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια ή μια ελεύθερη θέση δίπλα τους στο μέλλον.
Το πρόγραμμα «Allegris» της Lufthansa παρουσιάζει νέα αεροσκάφη
Με το «Allegris», περισσότερα από 80 ολοκαίνουργια αεροσκάφη της Lufthansa, συμπεριλαμβανομένων των Boeing 787-9, Airbus A350 και Boeing 777-9, θα πετάξουν σε προορισμούς σε όλο τον κόσμο. Τα υπάρχοντα αεροσκάφη της Lufthansa, όπως το Boeing 747-8, θα αναβαθμιστούν επίσης.
Η ταυτόχρονη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας σε όλες τις κατηγορίες και η αντικατάσταση σχεδόν 27.000 θέσεων είναι πρωτοφανής στην ιστορία της Lufthansa. Η εταιρεία τονίζει με αυτόν τον τρόπο τη σαφή αξίωση ασφάλισης και ποιότητας. Ο Όμιλος Lufthansa θα επενδύσει 2,5 δισ. ευρώ σε προϊόντα και υπηρεσίες έως το 2025.
Μέρος μιας βιώσιμης συνολικής ιδέας
Ταυτόχρονα, ο Όμιλος Lufthansa βρίσκεται στον μεγαλύτερο εκσυγχρονισμό στόλου στην εταιρική του ιστορία. Μέχρι το 2030, περισσότερα από 200 νέα αεροσκάφη μικρών και μεγάλων αποστάσεων θα παραδοθούν στις αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου. Αυτό θα επιτρέψει στον Όμιλο Lufthansa να μειώσει σημαντικά τις μέσες εκπομπές CO2 του στόλου του. Το υπερσύγχρονο αεροσκάφος μεγάλων αποστάσεων «Dreamliner», για παράδειγμα, θα καταναλώνει κατά μέσο όρο μόνο περίπου 2,5 λίτρα κηροζίνης ανά επιβάτη και 100 χιλιόμετρα απόστασης πτήσης — έως και 30 τοις εκατό λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο.
Οι προγραμματιστές εστίασαν επίσης σε πτυχές βιωσιμότητας στην ανάπτυξη προϊόντων του “Allegris”. Χρησιμοποιήθηκαν ανακυκλώσιμα υλικά και για τις 27.000 θέσεις και για κουβέρτες, μαξιλάρια και καλύμματα.
Ο Όμιλος Lufthansa έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για την προστασία του κλίματος και στοχεύει να επιτύχει ένα ουδέτερο ισοζύγιο CO₂ έως το 2050. Μέχρι το 2030, ο όμιλος αερομεταφορών θέλει να μειώσει στο μισό τις καθαρές εκπομπές CO₂, σε σύγκριση με το 2019, μέσω μέτρων μείωσης και αντιστάθμισης. Ο οδικός χάρτης μείωσης έως το 2030 επικυρώθηκε το 2022 από την ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Επιστημονικών Στόχων (SBTi).