Ενώ οι ειδικοί συζητούν αν η συνάντηση Τραμπ-Κιμ ήταν επιτυχημένη, η ίδια η Σιγκαπούρη εκτιμάται ότι έχει κερδίσει περισσότερα από 700 εκατομμύρια δολάρια, φιλοξενώντας την ιστορική σύνοδο κορυφής σύμφωνα με ανάλυση της Straits Times.

Εκτιμάται ότι η Σιγκαπούρη κέρδισε 38πλάσια απόδοση με την διαφήμιση που της έγινε από την ιστορική σύνοδο κορυφής, από τα Μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η Σιγκαπούρη δαπάνησε συνολικά περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων τα μισά στο κόστος ασφαλείας, ενώ λιγότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια προορίζονταν για το κόστος των μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του διεθνούς κέντρου μέσων ενημέρωσης, για περίπου 2.500 δημοσιογράφους.

Η περιοδεία του Βόρειοκορεάτη Κιμ Γιονγκ Ουν στην περιοχή της Μαρίνας Μπέι έγινε πρωτοσέλιδο σε πολλές εφημερίδες και πρώτο θέμα σε πολλά δελτία ειδήσεων.

Η εταιρεία πληροφόρησης των Μέσων ενημέρωσης Meltwater εκτιμά ότι η αξία της διαφήμισης, βάσει των παγκόσμιων ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης, για τις τρεις ημέρες της συνάντησης έφθασε τα 270 εκατομμύρια δολάρια.

“Λαμβάνοντας υπ’ όψιν και το το buzz που δημιουργήθηκε από τον περασμένο μήνα η διαφημιστική αξία έφτασε τα περίπου τα 767 εκατομμύρια δολάρια”, ανέφερεται χαρακτησριστικά.

Τα ξενοδοχεία, ειδικότερα, κέρδισαν τα μέγιστα από την προσοχή. Περίπου τα μισά από τα ηλεκτρονικά άρθρα, ή πάνω από 20.000, ανέφεραν το Capella, όπου πραγματοποιήθηκε η μονοήμερη σύνοδος κορυφής μεταξύ του προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών, Ντόναλντ Τραμπ και του Κιμ Γιονγκ Ουν, ενώ τα ξενοδοχεία όπου διέμειναν οι ηγέτες, ο Τραμπ στο Shangri-La και ο Κιμ στο The St Regis, αντίστοιχα – αναφέρονται συχνά στα άρθρα.

Η Σιγκαπούρη το 3ήμερο της συνάντησης είχε έσοδα 7,2 εκατομμύρια δολάρια -βάσει των εισπράξεων από τον τουρισμό, δήλωσε ο ανώτερος καθηγητής Ngee Ann Polytechnic Michael Chiam. Έφτασε σε αυτό το ποσοστό λόγω των χιλιάδων δημοσιογράφων και του προσωπικού ασφαλείας που δαπάνησε κατά μέσο όρο 600 δολάρια ημερησίως, συμπεριλαμβανομένου και του καταλύματος τους, το οποίο αποτελούσε το μεγαλύτερο μέρος του κόστους.