
Με ισχυρή ζήτηση, επεκτάσεις σε νέες αγορές και ραγδαία αύξηση στις κρατήσεις, ο όμιλος On the Beach προβλέπει ότι το 2025 θα είναι ακόμη μια χρονιά ρεκόρ για την τουριστική του δραστηριότητα
Ο βρετανικός όμιλος online τουριστικών κρατήσεων On the Beach Group, που περιλαμβάνει και το B2B brand Classic Collection, ανακοίνωσε εξαιρετικές επιδόσεις για το πρώτο εξάμηνο της οικονομικής του χρήσης, ενισχύοντας την αισιοδοξία για ακόμη μία χρονιά ρεκόρ.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 12%, φθάνοντας τα 64,2 εκατ. λίρες, ενώ η συνολική αξία συναλλαγών (TTV) ανήλθε σε 640,7 εκατ. λίρες, αυξημένη κατά 13% σε σχέση με πέρυσι. Οι κρατήσεις ενισχύθηκαν κατά 11%, ενώ τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν άνοδο 23%, αγγίζοντας τα 7,6 εκατ. λίρες.
Η ισχυρή ζήτηση για διακοπές, η στρατηγική επέκταση στην αγορά της Ιρλανδίας και η είσοδος στην κατηγορία των city breaks ενισχύουν τη δυναμική του ομίλου, ο οποίος ήδη βλέπει τις κρατήσεις για το τρίτο τρίμηνο να αυξάνονται κατά 18%.
Ο CEO του ομίλου, Shaun Morton, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία της εταιρείας, επισημαίνοντας τη σημαντική συνεισφορά των επενδύσεων στην τεχνολογική πλατφόρμα και την ενίσχυση των παροχών μέσω της εφαρμογής. «Η εφαρμογή των “perks” είχε θετική απήχηση στους πελάτες μας και βοήθησε στη γρήγορη ανάπτυξη νέων προϊόντων όπως τα πακέτα city break», δήλωσε.
Παράλληλα, το B2B brand Classic Collection, αν και παρουσίασε ζημίες 1,3 εκατ. λιρών στο εξάμηνο, είδε αύξηση 36% στις κρατήσεις, γεγονός που ενισχύει τις προσδοκίες για επιστροφή στην κερδοφορία το δεύτερο εξάμηνο. Ιδιαίτερη σημασία αποδίδεται στην επέκτασή του στην Ιρλανδία και στη βελτιωμένη πρόσβαση στο inventory πτήσεων της Ryanair.
Οι προπαραγγελίες για το καλοκαίρι του 2025 ήδη εμφανίζονται αυξημένες κατά 14%, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή πρόθεση των καταναλωτών να δώσουν προτεραιότητα στις διακοπές τους, παρά τις ευρύτερες οικονομικές πιέσεις.
Η ισχυρή πορεία της On the Beach επιβεβαιώνει ότι η τουριστική ζήτηση παραμένει υψηλή, ενώ η έμφαση στη τεχνολογία και η ευελιξία των προσφορών αποτελούν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης στην μετά-πανδημική εποχή των ταξιδιών.