
Η On the Beach ανακοίνωσε εντυπωσιακή ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών, καθώς τα προ φόρων κέρδη αυξήθηκαν κατά 20% φτάνοντας τις £35 εκατ. Η εξέλιξη αυτή συνοδεύτηκε από αύξηση 13% στις καλοκαιρινές κρατήσεις σε σχέση με πέρυσι.
Η εταιρεία πέτυχε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ιστορικά υψηλή αξία συνολικών συναλλαγών (TTV), η οποία αυξήθηκε κατά 11% και διαμορφώθηκε στο £1,25 δισ. Σημαντική αύξηση καταγράφεται και στα πεντάστερα και πολυτελή πακέτα, που πλέον αντιστοιχούν σε περισσότερο από 8% του TTV.
Η θετική πορεία συνεχίζεται και στο νέο οικονομικό έτος, με το TTV να κινείται 16% υψηλότερα και τις κρατήσεις να αυξάνονται κατά 14% μέχρι στιγμής. Οι χειμερινές κρατήσεις 2025-26 κινούνται ανοδικά (+15%), ενώ και το καλοκαίρι του 2026 εμφανίζει «ισχυρή δυναμική», με αύξηση κρατήσεων 8%.
Σύμφωνα με την εταιρεία, τα κέρδη για το οικονομικό έτος 2025-26 αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ £39 εκατ. και £43 εκατ., ενώ ο μεσοπρόθεσμος στόχος προβλέπει TTV £2,5 δισ. και προ φόρων κέρδη £85 εκατ. έως το 2029 — σχεδόν τριπλάσια από τα επίπεδα του 2024.
Στροφή στις νεότερες ηλικίες και ενίσχυση της B2C στρατηγικής
Ο διευθύνων σύμβουλος Shaun Morton τόνισε ότι η ζήτηση παραμένει ιδιαίτερα ισχυρή στις ηλικίες 25–34, όπου η υιοθέτηση πακέτων διακοπών συνεχώς αυξάνεται. Το 38% της Gen Z δηλώνει πλέον πιο πιθανό να κλείσει πακέτο σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια, γεγονός που ευνοεί επιχειρήσεις με ανεπτυγμένες ψηφιακές πλατφόρμες.
Ο ίδιος επιβεβαίωσε τη στροφή της εταιρείας στη λιανική αγορά (B2C), με την απόφαση για οριστικό κλείσιμο του B2B σκέλους Classic Collection.
Είσοδος στην αγορά της κρουαζιέρας
Η On the Beach επεκτείνεται και σε έναν νέο, υψηλής ανάπτυξης κλάδο, την κρουαζιέρα. Στόχος της είναι να αξιοποιήσει την τεχνολογική της υποδομή και τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης ώστε να εισέλθει δυναμικά σε μια αγορά όπου κάθε χρόνο ταξιδεύουν από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία περίπου 4 εκατ. επιβάτες.
Η εταιρεία εκτιμά πως η προσθήκη των κρουαζιέρων θα αυξήσει σημαντικά τη συνολική δυνητική αγορά της και θα ενισχύσει το μερίδιό της στο «πορτοφόλι» των ταξιδιωτών.
AI στο επίκεντρο της λειτουργίας
Μέσα στη χρονιά, η On the Beach κατέγραψε «σημαντική πρόοδο» στην αυτοματοποίηση διεργασιών μέσω τεχνητής νοημοσύνης, επιτυγχάνοντας εξοικονόμηση «χιλιάδων ωρών κάθε εβδομάδα». Σύμφωνα με τον Morton, η εταιρεία έχει ήδη πετύχει πλήρη υιοθέτηση AI σε όλα τα τμήματα, με τους εργαζόμενους να χρησιμοποιούν καθημερινά ψηφιακούς βοηθούς παραγωγικότητας






















