Η On the Beach ανακοίνωσε ότι προχωρά στο κλείσιμο του B2B βραχίονα Classic Collection, ο οποίος παρουσίαζε ζημιές, προκειμένου να επικεντρωθεί αποκλειστικά στις δραστηριότητες B2C, εκεί όπου βλέπει τις μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης.

Η απόφαση γνωστοποιήθηκε μέσω της προδημοσίευσης οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, με το Διοικητικό Συμβούλιο να κάνει λόγο για «στρατηγική επιλογή» που θα επιτρέψει την αξιοποίηση του υψηλότερου δυναμικού ανάπτυξης που παρουσιάζει το brand On the Beach.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Shaun Morton, τόνισε ότι παρά τις σημαντικές βελτιώσεις που έγιναν τους τελευταίους 18 μήνες στις B2B τεχνολογίες και υπηρεσίες, τα αποτελέσματα δεν ήταν αρκετά ώστε να δικαιολογήσουν συνέχιση της επένδυσης. «Πήραμε τη δύσκολη απόφαση να προχωρήσουμε σε σταδιακή παύση της Classic Collection και να επικεντρωθούμε στο B2C μας, όπου υπάρχουν οι ισχυρότερες ευκαιρίες ανάπτυξης», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η προτεραιότητα της εταιρείας, όπως υπογράμμισε, είναι να στηρίξει εργαζόμενους, συνεργάτες και πελάτες κατά τη διάρκεια αυτής της μετάβασης.

Η στροφή της On the Beach προς το B2C έρχεται σε μια περίοδο που η αγορά ταξιδιών χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και αλλαγές στη στρατηγική πολλών tour operators. Με το νέο μοντέλο, η εταιρεία φιλοδοξεί να ενισχύσει τη θέση της στον κλάδο και να αξιοποιήσει τη δυναμική ζήτησης για online ταξιδιωτικές υπηρεσίες που συνεχίζει να καταγράφει άνοδο.