Από την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, η Ryanair καταργεί οριστικά τις εκτυπωμένες κάρτες επιβίβασης, καθιερώνοντας αποκλειστικά την ψηφιακή κάρτα μέσω της εφαρμογής myRyanair.

Η αλλαγή αφορά όλους τους επιβάτες της low cost εταιρείας και σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα προς τα πλήρως ψηφιακά και πιο «πράσινα» ταξίδια.

Η νέα πολιτική της Ryanair τίθεται σε ισχύ από αύριο, Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, και προβλέπει ότι οι επιβάτες θα πρέπει να διαθέτουν μόνο ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης που δημιουργείται αυτόματα στην εφαρμογή myRyanair κατά τη διάρκεια του check-in.

Η εταιρεία ξεκαθαρίζει πως οι εκτυπωμένες κάρτες δεν θα γίνονται δεκτές στα αεροδρόμια, επισημαίνοντας ότι η μετάβαση αυτή «εξασφαλίζει μια ταχύτερη, πιο έξυπνη και οικολογική ταξιδιωτική εμπειρία».

Σύμφωνα με τη Ryanair, σχεδόν το 80% των 207 εκατ. επιβατών της έχει ήδη υιοθετήσει τη χρήση της ψηφιακής κάρτας, αξιοποιώντας τα επιπλέον οφέλη της εφαρμογής. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται:

● Παραγγελία στο κάθισμα, με δυνατότητα αγοράς φαγητού και ποτού μέσω τηλεφώνου και προτεραιότητα στο σερβίρισμα.

● Ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για επιβίβαση, πύλες και καθυστερήσεις.

● Άμεσες ειδοποιήσεις από το επιχειρησιακό κέντρο της Ryanair για αλλαγές ή διαταραχές πτήσεων.

● Εναλλακτικές επιλογές πτήσεων σε περιπτώσεις ακύρωσης ή καθυστέρησης.

● Αποθήκευση ταξιδιωτικών εγγράφων σε ένα ενιαίο ψηφιακό σημείο για ευκολότερη πρόσβαση.

Η Ryanair χαρακτηρίζει την κίνηση αυτή «ορόσημο» για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, καθώς στοχεύει σε πλήρως paperless διαδικασίες, λιγότερο χαρτί και μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Με το νέο σύστημα, η αεροπορική υπόσχεται πιο απλή και προσωποποιημένη εμπειρία ταξιδιού, ενισχύοντας ταυτόχρονα την επιχειρησιακή της αποτελεσματικότητα.