
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Ινδοί ταξιδεύουν με νοοτροπία «μεγιστοποίησης» το καλοκαίρι, επιλέγοντας πιο έξυπνες και πιο πλούσιες σε εμπειρίες περιπέτειες από ποτέ, σύμφωνα με έκθεση της Skyscanner.
- Ένα εντυπωσιακό 96% σχεδιάζει να κάνει τα ίδια ή περισσότερα ταξίδια από πέρυσι.
- Το 95% αναφέρει τη μεγιστοποίηση των καλοκαιρινών διακοπών ως κορυφαία προτεραιότητα του το 2025.
Δίνοντας προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, σχεδιάζουν δρομολόγια, διατηρώντας παράλληλα ευελιξία με τις ημερομηνίες ταξιδιού τους ή εξετάζουν εναλλακτικές επιλογές για να ξεπεράσουν τα πλήθη, όλα για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα χρήματα και τα ταξίδια τους.
Οι Ινδοί ταξιδιώτες διευρύνουν τους ορίζοντες τους
- Το 58% σχεδιάζει να εξερευνήσει μέρη που δεν έχει σκεφτεί στο παρελθόν.
- Το 51% θέλει να επισκεφθεί πολλά μέρη σε ένα ταξίδι, δείχνοντας μια σαφή στροφή προς την εξερεύνηση και τις αξέχαστες αποδράσεις.
Ήρεμα και χωρίς κόσμο
Αυτή η μετατόπιση στις προτιμήσεις αντικατοπτρίζεται επίσης και στην επιλογή προορισμών. Πάνω από το ήμισυ (52%) των Ινδών ταξιδιωτών προτιμούν πιο ήσυχες, λιγότερο πολυσύχναστες τοποθεσίες από τα συνήθη τουριστικά σημεία.
Δεν έχει σημασία μόνο το πού πηγαίνουν, αλλά και το πότε. Η μεσαία περίοδος κερδίζει δημοτικότητα μεταξύ των Ινδών τουριστών, με 1 στους 2 να είναι ανοιχτός στο να ταξιδέψει τότε για να αποφύγει τα πλήθη και τις υψηλές τιμές.
Συνολικά, αυτές οι επιλογές αντικατοπτρίζουν μια απομάκρυνση από τη φρενίτιδα του τουρισμού της περιόδου αιχμής και μια πιο συνειδητή καλοκαιρινή εμπειρία.
Πώς σχεδιάζουν τις καλοκαιρινές τους αποδράσεις
Οι ταξιδιώτες από την Ινδία σχεδιάζουν τις καλοκαιρινές τους αποδράσεις με μεγαλύτερη έμφαση στην αξία και την ευελιξία.
- Το 62% αναζητά οικονομικές διαμονές.
- Το 56% χρησιμοποιεί εργαλεία σύγκρισης ταξιδιών για να αναζητήσει τις καλύτερες προσφορές σε πτήσεις, ξενοδοχεία και ενοικιάσεις αυτοκινήτων.
- Το 84% να είναι ανοιχτό στο να αλλάξει τις ημερομηνίες του ταξιδιού του.
- Το 47% να είναι πρόθυμο να πετάξει σε λιγότερο δημοφιλείς ημέρες για μεγαλύτερες εκπτώσεις.
«Το καλοκαίρι είναι μια δημοφιλής εποχή για τους Ινδούς ταξιδιώτες να κάνουν ένα άξιο διάλειμμα και να εξερευνήσουν νέα μέρη, τονίζει ο Mohit Joshi, ειδικός σε ταξίδια και προορισμούς της Skyscanner.
Αυτό που διαφέρει φέτος είναι ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι σχεδιάζουν με προσοχή. Θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα ταξίδια τους, αλλά πολλοί εξακολουθούν να μην είναι σίγουροι για το πότε και πού να πάνε και πώς να τα σχεδιάσουν όλα, εντός του προϋπολογισμού τους.»
Οι πιο φθηνές ημέρες για διακοπές
Το 77% των Ινδών πιστεύει ότι τα Σαββατοκύριακα είναι η πιο ακριβή εποχή για να πετάξουν, αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα και το 44% δεν συνειδητοποιεί ότι ορισμένες εβδομάδες είναι σημαντικά φθηνότερες από άλλες.
Η Κυριακή είναι η φθηνότερη ημέρα για πτήσεις και η εβδομάδα της 25ης Αυγούστου, είναι η πιο οικονομική της σεζόν.
Τι ταξίδια επιλέγουν οι Ινδοί
Το 50% των Ινδών ταξιδιωτών αναζητούν προορισμούς με πιο δροσερά κλίματα αυτό το καλοκαίρι. Η τάση φέρνει στο προσκήνιο τις ορεινές πόλεις, τα βουνά και τις αποδράσεις σε μεγάλο υψόμετρο.
Ενας αυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτών επιλέγουν τα βουνά όχι μόνο για να ξεφύγουν από τη ζέστη, αλλά και για να υιοθετήσουν έναν πιο αργό, πιο ουσιαστικό τρόπο εξερεύνησης.
Από αυθόρμητους backpackers μέχρι digital nomads, όλο και περισσότεροι αναζητούν ευέλικτα ταξίδια με βάση την εμπειρία που ταιριάζουν στον τρόπο ζωής τους.
Τα social media εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο στα εμπνευσμένες αποδράσεις, ειδικά για τους ταξιδιώτες της Gen Z, που συχνά συμμετέχουν αφού είδαν φίλους ή δημιουργούς να επισκέπτονται έναν προορισμό.
Πέρα από τους τουρίστες της Gen Z ζήτηση υπάρχει από ιδιωτικές ομάδες, όπως οικογένειες νέων ή ηλικιωμένα ζευγάρια που θέλουν την άνεση να ταξιδεύουν με τον δικό τους ρυθμό, ενώ διαμένουν σε τοπικά καταλύματα.
Οι ψηφιακοί νομάδες, από την άλλη πλευρά, επιλέγουν πιο ήσυχες πόλεις με αξιόπιστα δίκτυα, ώστε να μπορούν να εργάζονται ενώ παράλληλα απολαμβάνουν τον αέρα του βουνού.
Είτε πρόκειται για μια απόδραση το Σαββατοκύριακο, απομακρυσμένη εργασία είτε για διακοπές με αργό ρυθμό, υπάρχει μια σαφής στροφή σε καθηλωτικά και με σκοπό ταξίδια σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.