
Η Southwest Airlines και η Amadeus ανακοινώνουν ότι η πλήρης προσφορά του μεταφορέα για επαγγελματικά ταξίδια είναι πλέον διαθέσιμη μέσω της πλατφόρμας Amadeus Travel.
Η κίνηση έρχεται σε μια στιγμή που οι ταξιδιώτες επαγγελματίες χρειάζονται τα υψηλότερα επίπεδα υπηρεσιών καθώς αρχίζουν να ταξιδεύουν ξανά. Η συνεργασία της Southwest με την Amadeus θα επιτρέψει στους εταιρικούς αγοραστές ταξιδιών, τις εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών και τους υπεύθυνους λήψης επιχειρηματικών ταξιδιών να κάνουν εύκολα κρατήσεις και υπηρεσίες κρατήσεων στο μεγαλύτερο σύστημα διανομής στον κόσμο.
Η ανακοίνωση διευρύνει περαιτέρω τη συνεργασία μεταξύ Southwest και Amadeus αφού η αεροπορική εταιρεία μετανάστευσε τις διεθνείς και εσωτερικές επιβατικές υπηρεσίες της στη λύση Amadeus Altéa το 2015 και το 2017, αντίστοιχα. Δεδομένου ότι η πλατφόρμα Amadeus Travel και η Altéa φιλοξενούνται στο ίδιο σύστημα, οι εταιρικοί ταξιδιωτικοί σύμβουλοι θα επωφεληθούν από μια απαράμιλλη εμπειρία, μοναδική για την Amadeus, με ακρίβεια και ορατότητα Single Passenger Name Record (PNR). Αυτό σημαίνει άμεση και απλή πρόσβαση σε όλες τις αλλαγές στο ταξίδι ενός πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών που έγιναν από την αεροπορική εταιρεία, όπως προγραμματισμένες και εθελοντικές αλλαγές και διακοπές στο αεροδρόμιο.
Επιπλέον, οι Ταξιδιωτικοί Σύμβουλοι θα έχουν πρόσβαση σε ακριβείς πληροφορίες πτήσης σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένων των αφίξεων, των καθυστερήσεων και των εκτροπών, ώστε να μπορούν να προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών κατά τη διαδικασία κράτησης και καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.