ML_CandiaMaris

Τα ταξιδιωτικά πρότυπα που πρόκειται να κυριαρχήσουν το φετινό φθινόπωρο, αποκάλυψε στην τελευταία έρευνά της η Squaremouth.

Η έκθεση στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 2000 παραθεριστές επισημαίνει τις μεγαλύτερες ανησυχίες, τα πιο δημοφιλή μέρη και τις διογκωμένες τιμές που διαμορφώνουν τα φθινοπωρινά σχέδια στα ταξίδια των καταναλωτών.

Κορυφαίες ανησυχίες

Το φθινόπωρο του 2025 παρουσιάζει ένα μοναδικό ταξιδιωτικό τοπίο, με το 82% των ταξιδιωτών να αγοράζουν ασφάλιση για τα φθινοπωρινά τους ταξίδια. Το αυξανόμενο κόστος των ταξιδιών έχει αναδειχθεί ως σημαντική ανησυχία, με το 40% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι οι υψηλότερες τιμές για αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή και άλλα έξοδα ταξιδιού αποτελούν την κύρια πρόκληση.

Για τους ταξιδιώτες που σχεδιάζουν να επισκεφθούν δημοφιλείς προορισμούς, το αυξανόμενο κόστος μπορεί να δυσχεράνει τον προϋπολογισμό.

Επιπλέον, οι διακοπές στα ταξίδια παραμένουν μια πιεστική ανησυχία. Περίπου το 28% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα ανησυχούν περισσότερο για τις διαταραχές που σχετίζονται με τον καιρό, όπως καταιγίδες και καθυστερήσεις.

Αυτή η ανησυχία έχει οδηγήσει πολλούς να επενδύσουν σε ταξιδιωτική ασφάλιση, διασφαλίζοντας ότι καλύπτονται σε περίπτωση απρόβλεπτων γεγονότων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα σχέδια των διακοπών τους.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί του φθινοπώρου για το 2025

Παρά τις προκλήσεις, οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να κατευθύνονται σε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στον κόσμο αυτό το φθινόπωρο.

Η έρευνα της Squaremouth αναδεικνύει τις πέντε κορυφαίες τοποθεσίες για το φθινόπωρο του 2025, με πολλούς από αυτούς τους προορισμούς να παρουσιάζουν αυξημένο κόστος σε ετήσια βάση.

Η Ισπανία, παρά την αύξηση του μέσου κόστους ταξιδιού κατά 13,4%, παραμένει κορυφαία επιλογή για φθινοπωρινά ταξίδια, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη δημοτικότητά της μεταξύ των τουριστών.

Ηνωμένες Πολιτείες

Οι Ηνωμένες Πολιτείες παραμένουν ισχυρός υποψήφιος για φθινοπωρινά ταξίδια με μια μέτρια αύξηση στο κόστος ταξιδιού σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Από τις πολύβουες πόλεις μέχρι τα γαλήνια εθνικά πάρκα, το φθινόπωρο στις ΗΠΑ προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εμπειριών για κάθε ταξιδιώτη.

Ιταλία

Μέσο Κόστος ταξιδιού: 6.090 δολάρια (Μείωση: -6,29% σε ετήσια βάση). Η Ιταλία συνεχίζει να γοητεύει τους τουρίστες, με χαμηλότερο κόστος αυτό το φθινόπωρο, καθιστώντας την έναν ελκυστικό προορισμό για πολιτιστικές εξερευνήσεις, ρομαντικές αποδράσεις και διακοπές με επίκεντρο το φαγητό.

Μεξικό

Μέσο Κόστος Ταξιδιού: 2.781 δολάρια (Μείωση: -4,12% σε ετήσια βάση)
Το Μεξικό παρουσιάζει μια μικρή πτώση στις τιμές, με την πλούσια ιστορία του, τις όμορφες παραλίες και τις ζωντανές πόλεις που προσελκύουν ταξιδιώτες που αναζητούν τόσο περιπέτεια όσο και χαλάρωση.

Ηνωμένο Βασίλειο

Μέσο Κόστος Ταξιδιού: 4.541 δολάρια (Αύξηση: +4,98% σε ετήσια βάση). Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να προσελκύει επισκέπτες κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου, ειδικά για όσους θέλουν να γνωρίσουν τις εμβληματικές πόλεις, τα ιστορικά αξιοθέατα και τη γραφική ύπαιθρο.

Ισπανία

Μέσο Κόστος Ταξιδιού: 5.525 δολάρια (Αύξηση: +13,4% σε ετήσια βάση). Η Ισπανία ηγείται της λίστας με τη μεγαλύτερη αύξηση κόστους, αλλά παραμένει ένας κορυφαίος φθινοπωρινός προορισμός λόγω του θερμού κλίματος, της πολιτιστικής κληρονομιάς και της κουζίνας παγκόσμιας κλάσης.

Κίνητρα για ταξίδια το Φθινόπωρο του 2025

Όσον αφορά στους λόγους πίσω από τα φθινοπωρινά ταξίδια, τα κίνητρα παραμένουν ποικίλα. Περίπου το 37% των ταξιδιωτών ξεκινούν ταξίδια για οικογενειακές και φιλικές συγκεντρώσεις, υπογραμμίζοντας τη σημασία της εποχής για επανενώσεις. Εν τω μεταξύ, το 45% ταξιδεύει με τον/την σύζυγό του ή τον/την σύντροφό του, καθιστώντας το φθινόπωρο μια εξαιρετική εποχή για ρομαντικές αποδράσεις.

Η εξερεύνηση νέων τόπων αποτελεί προτεραιότητα για το 26% των ερωτηθέντων, ενώ η χαλάρωση και ο χρόνος ξεκούρασης παραμένουν κρίσιμα για το 20% των ταξιδιωτών. Αυτά τα κίνητρα υπογραμμίζουν την ποικιλομορφία στα φθινοπωρινά ταξίδια, με τους επισκέπτες να αναζητούν τόσο περιπέτεια όσο και ανάπαυλα.

Χρονοδιαγράμματα σχεδιασμού ταξιδιών

Η έρευνα ρίχνει επίσης φως στο πότε οι ταξιδιώτες ολοκληρώνουν τα φθινοπωρινά τους ταξίδια. Ένα σημαντικό ποσοστό 31% των ερωτηθέντων άρχισε να σχεδιάζει το φθινοπωρινό του ταξίδι έξι μήνες ή περισσότερο νωρίτερα, υποδεικνύοντας μια αυξανόμενη τάση έγκαιρης προετοιμασίας.

Ωστόσο, πολλοί ταξιδιώτες (28%) περιμένουν έως και τρεις μήνες ή λιγότερο πριν από το ταξίδι τους για να κάνουν τις διευθετήσεις, υποδηλώνοντας ότι οι προσφορές της τελευταίας στιγμής και οι ευέλικτες επιλογές ταξιδιών παραμένουν δημοφιλείς.