Τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες που παρέχει μέσω του facebook και του twitter ενισχύει η Swiss. Οι πελάτες του αερομεταφορέα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τα social media προκειμένου να να επικοινωνήσουν με το κέντρο υπηρεσιών της εταιρείας 24 ώρες το 24ωρο για απορίες ή θέματα που μπορεί να προκύψουν στις πτήσεις, τα εισιτήρια, τις κρατήσεις κλπ. Η νέα αυτή ενισχυμένη υπηρεσία τέθηκε σε λειτουργία από 1η Ιουλίου.

Η Swiss ήδη χρησιμοποιούσε τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για τη δημοσίευση γενικών πληροφοριών για την εταιρεία, για ειδήσεις, διαγωνισμούς και άλλα. Η ενίσχυση της χρήσης των διαδικτυακών αυτών καναλιών επικοινωνίας ολοκληρώνει την απόλυτη προσβασιμότητα της εταιρείας από τους πελάτες οποιαδήποτε στιγμή θελήσουν.

Να σημειωθεί ότι η Swiss είναι η πρώτη ελβετική εταιρεία που παρέχει ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για την αντιμετώπιση των αποριών των πελατών όλο το 24ωρο.