
Η SWISS ετοιμάζεται να υποδεχθεί τον Οκτώβριο το πρώτο από τα δέκα νέα Airbus A350-900, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για τον στόλο της.
Το αεροσκάφος θα χρησιμοποιηθεί αρχικά σε ευρωπαϊκές γραμμές για σκοπούς εκπαίδευσης και εξοικείωσης πληρωμάτων, ενώ από τον Ιανουάριο θα αναλάβει το πρώτο του υπερατλαντικό δρομολόγιο προς τη Βοστώνη.
Οι ευρωπαϊκές γραμμές
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, από 25 Οκτωβρίου έως 26 Φεβρουαρίου το νέο A350 θα εκτελεί περίπου 100 πτήσεις εντός Ευρώπης, με τη συντριπτική πλειονότητα να αφορά την Πράγα (80 πτήσεις). Το αεροσκάφος θα εμφανιστεί επίσης σε δρομολόγια προς Ντίσελντορφ, Γενεύη, Αννόβερο, Μάλαγα και Πάλμα ντε Μαγιόρκα.
Η πρώτη εμπορική πτήση εσόδων έχει οριστεί για το Σάββατο 25 Οκτωβρίου, στη γραμμή Ζυρίχη – Πάλμα ντε Μαγιόρκα (LX2152), με εισιτήρια από 79 ευρώ. Την ίδια ημέρα θα ακολουθήσει πτήση προς Μάλαγα (LX2118).
Βοστώνη από τον Ιανουάριο
Από τις 2 Ιανουαρίου 2026, η Βοστώνη θα είναι ο πρώτος υπερατλαντικός προορισμός του νέου A350 της SWISS. Το δρομολόγιο θα εκτελείται τέσσερις φορές την εβδομάδα (Δευτέρα, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή) με το νέο αεροσκάφος, ενώ τις υπόλοιπες ημέρες θα συνεχίσει να πετά το A330-300.
Η σύνδεση Ζυρίχη – Βοστώνη θα πραγματοποιείται με απογείωση στις 17:30 και άφιξη στις 20:00, ενώ η επιστροφή θα αναχωρεί στις 22:10 με άφιξη στη Ζυρίχη στις 11:10 της επόμενης ημέρας.
Με την άφιξη της SWISS, η Βοστώνη θα εξυπηρετείται από έξι αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν A350 (Air France, Cathay Pacific, Lufthansa, Qatar Airways, Turkish Airlines και πλέον SWISS).
Νέα καμπίνα «SWISS Senses»
Το Airbus A350-900 θα διαθέτει 242 θέσεις σε τέσσερις κατηγορίες:
● 3 σουίτες πρώτης θέσης (μία εκ των οποίων διαμορφωμένη για δύο επιβάτες)
● 45 θέσεις business
● 38 premium economy (ο μεγαλύτερος αριθμός που έχει προσφέρει ποτέ η SWISS)
● 156 θέσεις economy
Στην οικονομική θέση η διάταξη αλλάζει από 2-4-2 σε τυπική 3-3-3, αυξάνοντας την πυκνότητα. Συνολικά, περίπου το 20% των θέσεων αφορά first/business, μικρότερο ποσοστό σε σύγκριση με τα υπόλοιπα widebodies του στόλου.
Με τη νέα καμπίνα «SWISS Senses», που θυμίζει τη φιλοσοφία του Allegris της Lufthansa αλλά με branding της SWISS, το A350 υπόσχεται σημαντικά αναβαθμισμένο προϊόν σε σχέση με το A330-300 που αντικαθιστά μερικώς.