Ιδιαίτερα έντονη αναμένεται να είναι η φετινή ταξιδιωτική σεζόν για τους Αμερικανούς, σύμφωνα με τον ετήσιο Δείκτη Θερινών Ταξιδιών της πλατφόρμας Tripadvisor.

Όπως αποκαλύπτει η Γενιά Z και οι Millennials είναι 38% πιο πιθανό να ταξιδέψουν τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό σε σύγκριση με τη Γενιά X και τους Boomers.

Τα φετινά στοιχεία δείχνουν ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν έναν συνδυασμό πολυσύχναστων δραστηριοτήτων στην πόλη και χαλαρών διακοπών στην παραλία για τα καλοκαιρινά τους ταξίδια, τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο.

Οι πιο δημοφιλείς διεθνείς προορισμοί για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες είναι οι εξής :

  • Κανκούν, Μεξικό
  • Παρίσι, Γαλλία
  • Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
  • Ρώμη, Ιταλία
  • Κάμπο Σαν Λούκας, Μεξικό
  • Πούντα Κάνα, Δομινικανή Δημοκρατία
  • Βαρκελώνη, Ισπανία
  • Οράνιεσταντ, Αρούμπα
  • Βενετία, Ιταλία
  • Καπ Κάνα, Δομινικανή Δημοκρατία

Επιλογή Εμπειριών

Οι δραστηριότητες και οι εμπειρίες αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για ταξιδιώτες όλων των ηλικιών, με το 83% να αναφέρει ότι αποτελούν σημαντικό μέρος του ταξιδιωτικού τους προϋπολογισμού. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες (89%) σχεδιάζουν έως και πέντε δραστηριότητες.

Οι ερωτηθέντες της Γενιάς Ζ είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για έξι ή περισσότερες δραστηριότητες σε σύγκριση με τους ερωτηθέντες της μεγαλύτερης ηλικιακής ομάδας (14% έναντι μέσου όρου 9% για την μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα). Ομοίως, η Γενιά Z και οι Millennials ηγούνται της τάσης σε όσους είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν γενικά.

Ενώ κάθε γενιά δίνει προτεραιότητα στη χαλάρωση, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ερωτηθέντες το κάνουν περισσότερο από τους νεότερους: το 56% των παλαιότερων γενεών (Boomers και Gen X) έναντι 47% για τους Millennials και τη Gen Z. Αντίθετα, οι νεότεροι ερωτηθέντες είναι σημαντικά πιο πιθανό να θέλουν να ζήσουν μια περιπέτεια και να εξερευνήσουν διαφορετικούς πολιτισμούς από τις παλαιότερες γενιές.

Οι τοπ εμπειρίες για το 2025

Οι κορυφαίες κατηγορίες εμπειριών για το 2025 είναι οι πολιτιστικές και θεματικές εκδρομές, οι υπαίθριες δραστηριότητες, όπως πεζοπορία και ιππασία, καθώς και οι κρουαζιέρες, η ιστιοπλοΐα και οι θαλάσσιες εκδρομές.

Πως επιλέγουν διαμονή

Η κράτηση καταλυμάτων είναι επίσης ένας παράγοντας στη διαδικασία σχεδιασμού. Οι νεότεροι ερωτηθέντες (Γενιά Ζ και Millennials, 30% κατά μέσο όρο) είναι πιο πιθανό να διαμείνουν σε ενοικιαζόμενα καταλύματα διακοπών από τους μεγαλύτερους σε ηλικία ερωτηθέντες (Γενιά Χ και Boomers, 21% κατά μέσο όρο), οι οποίοι προτιμούν τα ξενοδοχεία.