Η TUI UK & Ireland επέλεξε να διατηρήσει σταθερή τη χωρητικότητά της για την καλοκαιρινή σεζόν του 2025, σε αντίθεση με ανταγωνιστές όπως η Jet2 και η easyJet, που αύξησαν σημαντικά τις διαθέσιμες θέσεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Neil Swanson, δήλωσε ικανοποιημένος με αυτή την απόφαση, καθώς η αγορά παρουσιάζει τάση για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, αφήνοντας αρκετές αδιάθετες θέσεις στον ανταγωνισμό.

Ο Στρατηγικός Άξονας της TUI

Ο Swanson υπογράμμισε ότι η ισορροπία μεταξύ πρώιμων κρατήσεων και διατήρησης των περιθωρίων κέρδους είναι κρίσιμη. Παρόλο που υπάρχει ισχυρή ζήτηση, η μεγάλη αύξηση της χωρητικότητας στην αγορά μπορεί να πιέσει τις τιμές προς τα κάτω, κάτι που η TUI απέφυγε.

“Δεν θέλω να βρεθούμε σε μια αγορά όπου όλοι έχουν υπερβολικά πολλές θέσεις να πουλήσουν την τελευταία στιγμή,” δήλωσε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η αύξηση της χωρητικότητας από την Jet2 κατά 10% και την easyJet κατά 35% θα επηρεάσει τις τιμές, δημιουργώντας ένα δυναμικό περιβάλλον ανταγωνισμού.

Οι Πελάτες Κυνηγούν Προσφορές

Ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της TUI, Bart Quinton Smith, επεσήμανε ότι οι ταξιδιώτες γίνονται όλο και πιο επιλεκτικοί, συγκρίνοντας τιμές πριν επιλέξουν το πακέτο τους. Η εταιρεία αξιοποιεί αυτή την τάση, ενισχύοντας τις πωλήσεις πακέτων που περιλαμβάνουν πτήσεις από συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες.

Δυναμικό Μοντέλο και Ανταγωνιστικές Τιμές

Ο Swanson τόνισε ότι οι τιμές των αεροπορικών θέσεων είναι ιδιαίτερα χαμηλές για το Πάσχα και τις αρχές του καλοκαιριού, κάτι που η TUI εκμεταλλεύεται μέσω του δυναμικού της μοντέλου. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες που δεν επιθυμούν αποκλειστικά το προϊόν της TUI να κλείσουν πακέτα με ανταγωνιστικές τιμές.

Επέκταση του Marella Cruises

Η TUI βλέπει επίσης μεγάλη επιτυχία στον τομέα της κρουαζιέρας με το brand Marella Cruises. Σύμφωνα με τον Swanson, η εταιρεία εξετάζει την προσθήκη περισσότερων πλοίων στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι αναμένονται σημαντικές ανακοινώσεις σύντομα.

“Μείνετε συντονισμένοι,” δήλωσε, υπονοώντας ότι η Marella Cruises θα επεκτείνει τον στόλο της.

Με στρατηγικές κινήσεις και ευελιξία στην τιμολόγηση, η TUI δείχνει να διαβάζει σωστά την αγορά, αποφεύγοντας τις παγίδες του υπερβολικού ανταγωνισμού και της πίεσης στις τιμές.