
Οι εμπειρίες στα ταξίδια μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλά έσοδα τα ξενοδοχεία, όπως αποκαλύπτει η εταιρεία τεχνολογίας φιλοξενίας Turneo με έδρα το Λονδίνο.
Η μελέτη καλύπτει 122 ξενοδοχειακούς ομίλους που αντιπροσωπεύουν πάνω από 12,2 εκατ. δωμάτια και 131 δις. δολάρια σε ετήσια έσοδα.
- Τα ξενοδοχεία που κατατάσσονται στην κορυφαία βαθμίδα του Δείκτη Εμπειρίας της Turneo επιτυγχάνουν κατά μέσο όρο 262% υψηλότερα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) από τα ξενοδοχεία με χαμηλή εστίαση στις εμπειρίες.
- Τα δεδομένα αποκαλύπτουν επίσης ότι μια αύξηση 30% στις κρατήσεις εμπειριών από επισκέπτες οδηγεί σε αύξηση 55% στο δείκτη RevPAR, επιβεβαιώνοντας ότι η επένδυση σε εμπειρίες επηρεάζει άμεσα τα κέρδη των ξενοδοχείων.
Οι σημερινοί ταξιδιώτες θεωρούν ολοένα και περισσότερο τις εμπειρίες ως την καρδιά της διαμονής τους σε ξενοδοχείο και όχι απλώς ένα προαιρετικό πρόσθετο.
Καθώς οι επισκέπτες σχεδιάζουν όλο και περισσότερο ολόκληρο το ταξίδι τους γύρω από τις εμπειρίες που θέλουν να έχουν, επιλέγουν ξενοδοχεία που διευκολύνουν την ανακάλυψη και την κράτηση αυτών των εμπειριών.
Οι επισκέπτες που συμμετέχουν σε τοπικές εμπειρίες όχι μόνο είναι πιο ικανοποιημένοι, αλλά συμπεριφέρονται και διαφορετικά: ξοδεύουν περισσότερα, μένουν περισσότερο και έχουν 33% περισσότερες πιθανότητες να επιστρέψουν, μετατρέποντας μια υπέροχη διαμονή σε διαρκή αφοσίωση. Για τα ξενοδοχεία, είναι ένας τροχός εσόδων, φήμης και επαναλαμβανόμενης πελατείας.