
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UN Tourism) και το Ιταλικό Πανεπιστήμιο της Ελβετίας (USI) συνεργάστηκαν για άλλη μια φορά.
Στόχος είναι, να αναδείξουν εμπνευσμένα παραδείγματα για το πώς η μόδα μπορεί να προωθήσει τον πολιτιστικό τουρισμό, να ενισχύσει το τοπικό εμπόριο και να πυροδοτήσει την καινοτομία σε προορισμούς σε όλο τον κόσμο.
Σε συνέχεια της κοινής έκθεσης «Μόδα και Πολιτιστικός Τουρισμός – Σύνδεση Δημιουργών, Επιχειρήσεων και Προορισμών», διοργάνωσαν ένα υβριδικό εργαστήριο για την ενίσχυση των δεσμών μεταξύ μόδας και τουρισμού.
Οι γνώσεις που παρουσιάστηκαν στο Λουγκάνο απευθύνονταν σε υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και ερευνητές, καθώς και σε επαγγελματίες στον τομέα της ανάπτυξης προϊόντων, του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας που εργάζονται σε εθνικές διοικήσεις τουρισμού, οργανισμούς διαχείρισης προορισμών και εταιρείες μόδας.

Μερίδιο 3,1% του παγκόσμιου ΑΕΠ σε πολιτιστικές και δημιουργικές βιομηχανίες
Οι δημιουργικές βιομηχανίες αναγνωρίζονται ολοένα και περισσότερο ως βασικοί μοχλοί ανάπτυξης του τουρισμού.
Οι πολιτιστικές και δημιουργικές βιομηχανίες συμβάλλουν πλέον στο 3,1% του παγκόσμιου ΑΕΠ και στο 6,2% της παγκόσμιας απασχόλησης, γεγονός που τις καθιστά ισχυρή δύναμη για την ανάπτυξη του τουρισμού.
Από την τέχνη και τις χειροτεχνίες μέχρι τη μουσική, τον κινηματογράφο, το design και τη μόδα, αυτές οι βιομηχανίες αποτελούν μια μεγάλη ευκαιρία για τον πολιτιστικό τουρισμό παγκοσμίως.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές από το Συμβούλιο Τουρισμού της Τοσκάνης (Ιταλία), το Συμβούλιο Τουρισμού της Λιουμπλιάνα (Σλοβενία) και το Κέντρο Τεχνολογικών Ικανοτήτων Lifestyle του Λουγκάνο (Ελβετία).
Ιστορίες επιτυχίας ενσωμάτωσης της μόδας στις προσφορές πολιτιστικού τουρισμού από την Ινδονησία, τον Λίβανο, το Μεξικό, τη Νιγηρία, το Περού, τη Δημοκρατία της Κορέας, τη Σαουδική Αραβία, την Ισπανία και την Τανζανία συνέβαλαν επίσης στην ανταλλαγή ποικίλων και καινοτόμων προσεγγίσεων.

























