Τις αναδυόμενες τάσεις στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές των Αμερικανών καταναλωτών και τις προτιμήσεις για εξερχόμενα και εισερχόμενα διασυνοριακά ταξίδια αποκάλυψε σε πρόσφατη έρευνά της η Visa.

Τα ταξίδια έχουν αυξηθεί μετά την περίοδο της πανδημίας και δεν υπάρχουν σημάδια υποχώρησης, παρά το αυξανόμενο κόστος.

Σύμφωνα με τον πρόσφατο Δείκτη Τιμών Ταξιδιού 1 της Ταξιδιωτικής Ένωσης των ΗΠΑ, το κόστος ταξιδιού έχει αυξηθεί κατά 4,4% και ενώ οι περισσότεροι Αμερικανοί που ερωτήθηκαν από τη Visa (73%) παρατηρούν αύξηση του κόστους.

Μόνο το 6% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ακυρώσει ή να καθυστερήσει τα ταξιδιωτικά σχέδιά του.

Προτεραιότητα στην αναψυχή

Οι Αμερικανοί διεθνείς ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο τρία διεθνή ταξίδια για περίπου επτά ημέρες, αλλά η Gen Z γενιά πέρασε περισσότερο από 8 ημέρες σε ταξίδια.

Οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια για χαλάρωση (47%). Ακολουθεί η εξερεύνηση κάτι νέου (35%) και η αναζήτηση περιπέτειας (33%).

Κορυφαίοι προορισμοί για το 2024

Η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι κορυφαίοι προορισμοί για το 2024.

Πόσα θα ξοδέψουν

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ανέφεραν μια μέση δαπάνη ταξιδιού 4.204 δολάρια, με περισσότερο από το 60% των συνολικών αγορών δαπανών να γίνεται σε προορισμούς που οδηγούν τους ταξιδιώτες να προβλέπουν περισσότερους προϋπολογισμούς για τις επιτόπιες ανάγκες τους.

Εξοικείωση με τις ψηφιακές πληρωμές

Τα ψηφιακά πορτοφόλια έχουν γίνει μια αναπόσπαστη πτυχή της ταξιδιωτικής εμπειρίας για το 74% των ταξιδιωτών. Μεγαλύτερη χρήση υπάρχει μεταξύ των εύπορων (83%) και των millennials (82%). Το 85% των ταξιδιωτών χρησιμοποίησε την κύρια εγχώρια κάρτα του διεθνώς.

Τα μετρητά δημιουργούν άγχος

Τα μετρητά εξακολουθούν να προτιμώνται ως μέθοδος πληρωμής, αλλά αγχώνουν τους ταξιδιώτες λόγω πιθανής κλοπής, κόστους μετατροπής νομίσματος και υπολειμμάτων. Μετά από ένα ταξίδι, οι ερωτηθέντες μας ανέφεραν ότι είχαν κατά μέσο όρο 40 δολάρια σε αχρησιμοποίητο τοπικό νόμισμα και το 24% των ερωτηθέντων ένιωσαν υποχρεωμένοι να κάνουν μια αγορά επειδή είχαν υπόλοιπο ξένων μετρητών.

Οι ταξιδιώτες θέλουν ευελιξία στα ταξίδια τους

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 60% των ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερο τίμημα για να απολαύσουν την ευελιξία και να ανταποκρίνονται στις αλλαγές στα σχέδια ταξιδιού τους.

Αγκαλιάζοντας βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές

Το 76% των ερωτηθέντων ταξιδιωτών θα κάνει επιλογές οικολογικού ταξιδιού εάν είναι διαθέσιμες στην ίδια τιμή ή φθηνότερες από τις εναλλακτικές επιλογές, συγκεκριμένα καταλύματα.