
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το χιούμορ μεταξύ άλλων, ως εργαλείο μάρκετινγκ στην προώθηση για τα ταξίδια, βρέθηκε στο επίκεντρο τη δεύτερη ημέρα της World Travel Market (WTM) στο Λονδίνο.
Βρετανοί τηλεοπτικοί αστέρες ανέβηκαν στη σκηνή για να μοιραστούν τις συμβουλές τους σχετικά με το μάρκετινγκ ταξιδιών και διακοπών.
Η κωμικός Maisie Adam που συμμετείχε στην ενότητα «Comedy Sells» και στη συνέχεια η ιστορικός και παρουσιάστρια Bettany Hughes μίλησαν για το πώς ο πολιτισμός και η ιστορία μπορούν να ενθαρρύνουν μια βαθύτερη κατανόηση σε προορισμούς.
«Δεν χρειάζεται να επιδεικνύεις το Μάτσου Πίτσου. Μπορεί να βρίσκεσαι σε ένα αεροδρόμιο και να μιλάς για τα συνηθισμένα… Το χιούμορ είναι μια πολύ ιδιαίτερη γλώσσα… και ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη δημιουργία σχέσεων», υπογράμμισε η Maisie Adam.
Το πάνελ συζήτησε επίσης ένα διαφημιστικό βίντεο της West Midlands Growth Company με τον Tony Iommi των Black Sabbath, έναν ξεναγό ονόματι William που ντύνεται Σαίξπηρ, έναν οδηγό ταξί, έναν σεφ και μια χορεύτρια μπαλέτου.
Η ταινία «A West Midlands Welcome» δημιουργήθηκε από το BBC Storyworks, το στούντιο εμπορικού περιεχομένου των BBC Studios, παρουσιάζοντας την ποικίλη κουλτούρα, τα αξιοθέατα και το φαγητό της περιοχής στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά.
Ο Martin Clarke, Ανώτερος Διευθυντής Μάρκετινγκ Τουρισμού στην West Midlands Growth Company, δήλωσε ότι η χιουμοριστική προσέγγιση αφήγησης «έπιασε το στίγμα».
Η περιοχή υποδέχτηκε έναν αριθμό ρεκόρ επισκεπτών τον τελευταίο χρόνο, με τους ξένους ταξιδιώτες να σημειώνουν αύξηση 2% σε ετήσια βάση, συμπεριλαμβανομένου ενός «μεγάλου μέρους» από τη Βόρεια Αμερική.

Τηλεοπτικές εκπομπές
Η ιστορικός και παρουσιάστρια Bettany Hughes σε συνομιλία με τον Γιώργο Κηπουρό, αρχισυντάκτη του Wanderlust, επισήμανε ότι οι τηλεοπτικές της εκπομπές προσέλκυσαν 450 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως το 2024.
Εξήγησε ότι αποσπάσματα από μερικά από τα ιστορικά ντοκιμαντέρ της έχουν γίνει viral. Ο κόσμος γοητεύτηκε από αντικείμενα όπως ένα βουλγαρικό μπουκάλι αρώματος 2.000 ετών και γλάστρες με χρώματα από την Πομπηία.

Παράγοντες που παρακινούν τους ταξιδιώτες
Σε άλλες ημερίδες μάρκετινγκ, ο δημοσιογράφος Ash Bhardwaj διερεύνησε 12 παράγοντες που παρακινούν τους ταξιδιώτες, από την περιέργεια και την ευτυχία έως την καθοδήγηση, την τύχη και την ενσυναίσθηση.
Xρησιμοποίησε παραδείγματα από τα δικά του ταξίδια -από μια σχολική εκδρομή ράγκμπι στη Νέα Ζηλανδία μέχρι περπάτημα στην Ουγκάντα και ενθουσιασμό στην Ίμπιζα– για να δείξει πώς η αφήγηση ιστοριών μπορεί να εμπνεύσει τα ταξίδια.

Η τεχνολογία
Προειδοποίησε ότι υπάρχει πλέον τόσο πολύ περιεχόμενο που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) στο διαδίκτυο που η χρήση του μπορεί να οδηγήσει σε «σκουπίδια».
Πρόσθεσε ότι «οι πραγματικές ειδήσεις που δημιουργούνται από δημοσιογράφους και αφηγητές θα εξακολουθούν να έχουν σημασία και η ΑΙ δεν θα βρίσκει τι είναι νέο και ενδιαφέρον».

Η Gen Alpha επαναπροσδιορίζει τα ταξίδια
Ο ειδικός τροφίμων Tony Hunter εξέτασε πώς η Gen Alpha (γεννήθηκαν μεταξύ 2010 και 2024) ήδη επαναπροσδιορίζει τα ταξίδια.
Όπως υπογράμμισε η γενιά αυτή είναι «βαθιά συνδεδεμένη» με την τεχνολογία. Μέχρι την ηλικία των εννέα ετών, έχει πρόσβαση σε τουλάχιστον τέσσερις συσκευές. Αποτελούν επίσης την πύλη προς τα πορτοφόλια των Millennials γονιών τους.


























