Έτοιμοι είναι οι καταναλωτές να ταξιδέψουν σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Oracle και της Skift.

Μάλιστα πάνω από το ήμισυ (51%) των ατόμων που ερωτήθηκαν τόσο στη Βόρεια όσο και στη Λατινική Αμερική σχεδιάζουν να κάνουν κράτηση ταξιδιών τους επόμενους έξι μήνες.

Το 38% των ατόμων στην Ασία-Ειρηνικό και την Ευρώπη προγραμματίζουν επίσης ταξίδια.

Οι άνθρωποι, ωστόσο, επιλέγουν να μείνουν πιο κοντά στο σπίτι, προτιμώντας σε ποσοστό 47% τα οδικά ταξίδια ή τα ταξίδια εσωτερικού κατά 44%.

Ταυτόχρονα, απαιτούν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων (76%) και είναι πιο ανοιχτοί στο να εξετάσουν τα ξενοδοχεία που προσφέρουν μειωμένες τιμές (65%).

  • Περισσότερο από το 30% των ταξιδιωτικών στελεχών που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι αναμένεται να δουν μερικούς περισσότερους ή πολύ περισσότερους εγχώριους ταξιδιώτες.
  • Πάνω από το 60% περιμένουν λιγότερους ή σημαντικά λιγότερους διεθνείς ταξιδιώτες.

Ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης κρατήσεων

Τα ξενοδοχεία κινούνται γρήγορα για να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Πάνω από το 80% των στελεχών να αναφέρουν ότι σκέφτονται ή έχουν ήδη κάνει αλλαγές για να επιτρέψουν πιο ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.

Η ασφάλεια θα είναι το νέο πρότυπο

το 84% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι οι κανόνες «δημιουργίας κοινωνικής απόστασης» για τους δημόσιους χώρους του ξενοδοχείου θα είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην απόφασή τους σχετικά με το ποιες ταξιδιωτικές μάρκες θα επιλέξουν.

Ανέπαφες υπηρεσίες ξενοδοχείων

Περισσότερο από το 70% των στελεχών δήλωσαν ότι σκέφτονται ή χρησιμοποιούν ήδη υπηρεσίες ανέπαφων πληρωμών και ψηφιακών μηνυμάτων. Σχεδόν το 60% σκέφτονται / χρησιμοποιούν ήδη κλειδιά δωματίου που ενεργοποιούνται από smartphone.

Οι καταναλωτές συμφωνούν, υποδεικνύοντας ότι οι :

  • ανέπαφες πληρωμές (35%),
  • τα ψηφιακά κλειδιά δωματίου (26%) και
  • οι υπηρεσίες ψηφιακών μηνυμάτων (20%)
  • ήταν μεταξύ των τριών κορυφαίων αλλαγών που θα τους έκαναν να νιώσουν πιο άνετα να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο.

Υπηρεσίες αυτοεξυπηρέτησης πελατών

Τα εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης επιτρέπουν στους επισκέπτες να παραλείψουν τη ρεσεψιόν:

  • Πάνω από το 70% των στελεχών συμφώνησαν ή αποδέχτηκαν απόλυτα ότι η τεχνολογία αυτοεξυπηρέτησης θα είναι σημαντική για να βοηθήσει τους επισκέπτες.
  • Τα δύο τρίτα (67%) αναφέρουν ότι σκέφτονται ή είναι ήδη χρησιμοποιούν διαδικασίες αυτοεξυπηρέτησης για check-in.
  • To 70% συμφώνησε ότι θα ήταν πιο πρόθυμοι να παραμείνουν σε επιχειρήσεις φιλοξενίας που εφάρμοσαν αυτούς τους τύπους υπηρεσιών.
  • Το 23% αναφέρει ότι το self-service check-in μέσω kiosk ως αλλαγή που θα αύξανε τους άνεση.

Περισσότερα amenities, λιγότερη προσωπική επαφή

Περισσότερο από το 60% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι σκέφτονται ή έχουν ήδη κάνει αλλαγές για να επεκτείνουν τις επιλογές υπηρεσίας δωματίου στα ξενοδοχεία τους.

  • Το 50% ψάχνει να επεκτείνει τις επιλογές παράδοσης γεύματος.
  • Το ένα πέμπτο των επισκεπτών κατέταξε τις διευρυμένες επιλογές υπηρεσίας δωματίου ως τον κορυφαίο παράγοντα για την ανακούφιση των ανησυχιών.