Ποσοστό 64% των ανθρώπων παγκοσμίως εξακολουθεί να επηρεάζεται από τον κορωνοϊό στις φετινές του χριστουγεννιάτικες αποδράσεις.

Αυτό αποκαλύπτει η νέα έρευνα της TGM Research, που αντιπροσωπεύει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο καταναλωτές.

Συγκεκριμένα, μελετήθηκαν 17 χώρες σε πέντε ηπείρους για να αποκτηθούν οι κατάλληλες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.

Το μέσο αντιπροσωπευτικό δείγμα για όλες τις χώρες ήταν πάνω από 800. Το συνολικό μέγεθος δείγματος του έργου ήταν κοντά στις 15.000.

Τα δεδομένα χωρών σταθμίστηκαν για να ληφθεί η πληθυσμιακή δομή της χώρας ηλικίας μεταξύ 18-55 ή 18-65 ετών.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι ακόμη και στον απόηχο της πανδημίας, τα Χριστούγεννα παραμένουν η πιο πολυαναμενόμενη εποχή του χρόνου για το 87% των ανθρώπων παγκοσμίως.

Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι το 93% των ανθρώπων θεωρούν αυτή την περίοδο του έτους ως μια εξαιρετική ευκαιρία να περάσουν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια.

Σε αντίθεση με τους εορτασμούς των Χριστουγέννων πριν από την πανδημία, ωστόσο, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να περνούν χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, τρώγοντας, στολίζοντας και βλέποντας ταινίες.

Τα ταξίδια ήταν πάντα μια σημαντική πτυχή της γιορτής των Χριστουγέννων.

Ωστόσο, η έκθεση TGM Christmas Global Survey Report 2021 δείχνει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ερωτηθέντων δεν σκοπεύει να ταξιδέψει φέτος τα Χριστούγεννα.

Τα ταξίδια θα είναι κυρίως τοπικά, συναντώντας μέλη της οικογένειας κυρίως με αυτοκίνητο.

Όπως είναι λογικό, η συναναστροφή με την ευρύτερη οικογένεια και τους φίλους θα είναι κάπως περιορισμένη για το έτος.

Η τεχνολογία θα παίξει σημαντικό ρόλο στην υπέρβαση αυτών των δυσκολιών επανένωσης.

Μόνο 30% των ανθρώπων έχει ένα ταξιδιωτικό πρόγραμμα αυτά τα Χριστούγεννα.

Αυτά τα αποτελέσματα είναι σχεδόν πανομοιότυπα για χώρες της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής και της Βόρειας Αμερικής.

Τέλος, περίπου το 46% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι θα ξοδέψουν περίπου το ίδιο ποσό για μεταφορικά με πέρυσι.