Οι ταξιδιώτες…oπλισμένοι με smartphones ξοδεύουν περισσότερο χρόνο σε απευθείας σύνδεση από ποτέ, λόγω της αύξησης των εφαρμογών για κινητά.
Σε έρευνα της Benchmark διαπιστώθηκε ότι το 84% των αεροπορικών εταιρειών αυξάνουν τις επενδύσεις τους σε τεχνολογίες για τους πελάτες και το 2018 το Twitter θα είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες για τις σχέσεις με τους πελάτες, την επίλυση προβλημάτων των καταναλωτών και τις έρευνες.
Τα social media γίνονται όλο και πιο δημοφιλής τρόπος αναζήτησης όσον αφορά και στις αεροπορικές εταιρείες, αναφέρεται μεταξύ άλλων στην έρευνα.
Το 31% των πελατών στρέφεται σε αυτά για να κάνει έρευνες πριν από την πώληση και το 43% των αεροπορικών εταιρειών παραπέμπουν στην παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Κι ενώ τα δημόσια σχόλια σε Twitter και Facebook ήταν συνήθης πρακτική πριν από ένα χρόνο, το τοπίο φέτος θα αλλάξει.
Οι αεροπορικές εταιρείες προσελκύσουν πελάτες με νέους τρόπους, όπως μέσω ιδιωτικών μηνυμάτων στο Twitter Direct Messenger, στο Facebook Messenger, καθώς σε αυτόνομες πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων όπως η WhatsApp.