Βραβείο έλαβε η Περιφέρεια Κρήτης για το διαφημιστικό σποτ για την τουριστική της προβολή. Το σποτ αφορά στην περυσινή διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας με πρόταση του κοινού, για το βραβείο e-awards.

O τουρίστας που διάβαζε για την κρίση αλλά δεν έβλεπε κρίση, προτάθηκε και ψηφίστηκε από το κοινό και σάρωσε!

Τα χιλιάδες “χτυπήματα” στην τουριστική ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κρήτης-www.incrediblecrete.gr- όπου προβάλλονται τα νέα τουριστικά video που έχουν “ανέβει” επίσης στο YouTube, και σε άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, προκαλούν πανελλήνια και διεθνή απήχηση στους χρήστες του διαδικτύου, αλλά και σε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο καθώς τα video προβάλλονται αυτό το διάστημα από το δορυφορικό τουριστικό κανάλι Travel Channel.

Η δημόσια ψηφοφορία για το βραβείο e-award ολοκληρώθηκε στις 25 Ιουνίου στις 8 το βράδυ, και μεταξύ των πέντε υποψήφιων προς βράβευση στην κατηγορία «Διαφημιστική Καμπάνια» ήταν η καμπάνια “Incredible Crete”, της Περιφέρειας Κρήτης, μέσω της οποίας προβάλλονται ξεχωριστές εικόνες από το νησί αλλά και χρηστικές πληροφορίες για τον επισκέπτη. Ιδιαίτερη προβολή δίνουν τα βίντεο του γνωστού σκηνοθέτη και δημιουργού της σειράς “Το Νησί” Θοδωρή Παπαδουλάκη, που δημιούργησε από πέρυσι τέσσερα συνολικά τηλεοπτικά spot, με τα πιο χαρακτηριστικά “αρώματα” της Κρήτης.

Τα e-awards διοργανώνει το δημοφιλές διαδικτυακό περιοδικό maga.gr, μια μη κερδοσκοπική προσπάθεια δεκάδων νέων επιστημόνων, δημοσιογράφων και καλλιτεχνών.

cretalive