Τους βασικούς άξονες της στρατηγικής που θα εφαρμόσει η νέα διοίκηση της Περιφέρειας με στόχο να γίνει η Αττική ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος 12μηνος τουριστικός προορισμός, μέσα από την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων, παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης.

Στη σχετική εκδήλωση παρουσιάστηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία Steficon, σε πρώτη προβολή τα τρία νέα τουριστικά σποτ της Περιφέρειας με τίτλους «Η ανανέωση όρκων», «Η Κουκουβάγια» και «Ο Γλάρος» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη και Μ. Ντούζα, στα οποία αποτυπώνεται η φιλοσοφία και η δημιουργική προσέγγιση, πάνω στις οποίες βασίστηκε η στρατηγική για την τουριστική προβολή της Αττικής.

Το βίντεο με τίτλο «Η Ανανέωση Όρκων» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη απευθύνεται σε όλα τα ηλικιακά κοινά και παρουσιάζει την Αττική ως μητροπολιτική Περιφέρεια και ως πολυδιάστατο τουριστικό προορισμό με έμφαση στις ενότητες πολιτισμός, γαστρονομία, θάλασσα, νυχτερινή ζωή, shopping και sightseeing.

Το βίντεο με τίτλο «Η Κουκουβάγια» σε σκηνοθεσία Μ. Ντούζα προωθεί και παρουσιάζει την Αττική ως μοναδικό πολιτιστικό τοπίο, αναδεικνύοντας σημαντικά τοπόσημα, ενώ το βίντεο «Ο Γλάρος» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη προωθεί τα νησιά του Αργοσαρωνικού μαζί με τα Κύθηρα και Αντικύθηρα.

Η καμπάνια

Στην καμπάνια της Περιφέρειας συμπεριλαμβάνονται και 8 θεματικά βίντεο για τον θαλάσσιο τουρισμό, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον θρησκευτικό τουρισμό, τον οικογενειακό τουρισμό, τις περιηγητικές δραστηριότητες, τον τουρισμό πολυτελείας και τον συνεδριακό τουρισμό.

Σχολιάζοντας τη συμβολική επιλογή να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, ο κ. Πατούλης επισήμανε ότι αφενός σηματοδοτεί την προτεραιότητα που δίνεται στην ανάδειξη του πολιτιστικού κεφαλαίου της Αττικής, που αποτελεί και πυλώνα της τουριστικής της ανάπτυξης και αφετέρου υπογραμμίζει τη μεγάλη αξία του χώρου, που αποτελεί μοναδικό ιστορικό και πολιτιστικό τοπόσημο της Αττικής.

«Εργαζόμαστε συστηματικά από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε, για να σχεδιάσουμε εκ νέου την ιδανική “Αττική εμπειρία” για τον διεθνή τουρίστα, αξιοποιώντας το πολυδιάστατο τουριστικό προφίλ της Περιφέρειας. Στόχος μας είναι να προσδώσουμε στην Αττική τον τίτλο της αιώνιας Μητρόπολης του κόσμου, του σύγχρονου κοσμοπολίτικου τουριστικού προορισμού που, διατηρώντας ατόφια τα στοιχεία της αυθεντικότητας της τουριστικής εμπειρίας, προσφέρει πολλαπλές επιλογές σε ποικίλα τουριστικά κοινά 12 μήνες το χρόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στην εκδήλωση απεύθυνε χαιρετισμό ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας, ο οποίος συνεχάρη τον κ. Πατούλη για το σημαντικό στρατηγικό σχέδιο που δρομολογεί η Περιφέρεια με στόχο την τουριστική τόνωση της Αττικής και τον διαβεβαίωσε ότι θα έχει την απόλυτη στήριξη της ηγεσίας του υπουργείου.

Επιπλέον ανακοίνωσε ότι με τη συμμετοχή και της Περιφέρειας Αττικής θα πραγματοποιηθεί Διυπουργική Επιτροπή με στόχο την αντιμετώπιση διαχρονικών παθογενειών. « Είμαστε στην ίδια πλευρά της ιστορίας που γράφεται με τη νέα περιφερειακή αρχή. Η Αττική έχει ένα μοναδικό ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα το οποίο θα αναδείξουμε, μέσα από συλλογική προσπάθεια», τόνισε.

Χαιρετισμό απεύθυνε και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος υπογράμμισε ότι γίνεται πολύ σημαντική δουλειά στην Περιφέρεια και επισήμανε πως ο ΕΟΤ θα είναι αρωγός στην προσπάθεια της νέας Διοίκησης, μέσα από μία διαρκή και στενή συνεργασία.

Ενιαίος Οργανισμός Τουρισμού για την Αττική

Ο Γ. Πατούλης ανακοίνωσε ότι προωθείται η δημιουργία ενός Ενιαίου Οργανισμού Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, που θα προγραμματίζει και θα συντονίζει όλες τις δράσεις, με τη συμμετοχή όλων των Δήμων αλλά και εκπροσώπων των επαγγελματικών φορέων, αλλά και ότι θα δρομολογηθούν δράσεις τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και οργανωμένες εκστρατείες ευαισθητοποίησης για την προώθηση της τουριστικής συνείδησης και επαγγελματισμού.