
Η Agoda θα συμμετάσχει στην εκστρατεία «Go To Travel» του Ιαπωνικού Οργανισμού Τουρισμού (JTA) και θα ξεκινήσει την καμπάνια GoLocal στην Ιαπωνία.
Οι ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση για εγχώρια ταξίδια στην Agoda μπορούν να επωφεληθούν από την επιχορήγηση “Go To Travel” και να εξοικονομήσουν 35% έως 14.000 JPY ανά άτομο ανά διανυκτέρευση για κρατήσεις καταλυμάτων σε επιλεγμένα ξενοδοχεία.
Εκτός από τη συμμετοχή στην καμπάνια «Go To Travel», η Agoda έχει επίσης επενδύσει σε μια σημαντική διεθνή ανάπτυξη της καμπάνιας GoLocal, η οποία ξεκινά στην Ιαπωνία αυτόν τον μήνα και θα προχωρήσει σταδιακά και σε άλλες διεθνείς αγορές.
Η εκστρατεία GoLocal, η οποία έχει χιλιάδες συνεργάτες ξενοδοχείων και καταλυμάτων από τη σταδιακή της έναρξη στα μέσα Ιουνίου, έχει σχεδιαστεί για να τονώσει τις εγχώριες τουριστικές αγορές σε ολόκληρη την Ασία-Ειρηνικό και τις παγκόσμιες αγορές, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να εξερευνήσουν περισσότερα από τη χώρα τους.
Οι ταξιδιώτες ενθαρρύνονται με εξοικονόμηση έως και 25% , ενώ οι συνεργάτες του ξενοδοχείου υποστηρίζονται από μια πολυκαναλική καμπάνια μάρκετινγκ για να να προσεγγίσουν πιθανούς ταξιδιώτες.