
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Hilton δεν πτοήθηκε από τις «ασθενέστερες μακροοικονομικές συνθήκες» και κατέγραψε άνοδο 2,5% στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Πέτυχε έσοδα 103,59 δολαρίων το πρώτο τρίμηνο, με τη μέση ημερήσια τιμή (ADR) να αυξάνεται επίσης 1,8% σε ετήσια βάση στα 155,07 δολάρια και την πληρότητα να βελτιώνεται 0,4 ποσοστιαίες μονάδες στο 66,8%.
Την ικανοποίηση του εξέφρασε ο Christopher Nassetta, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hilton, σχετικά με τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, «με ισχυρή απόδοση κερδών, ακόμη και με κάπως ασθενέστερες μακροοικονομικές συνθήκες.
Συνολικά, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις ευκαιρίες ανάπτυξής μας και είμαστε σε καλή θέση για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξία για τα ενδιαφερόμενα μέρη μας το 2025 και μετά».
- Στην Ευρώπη, αύξησε τα έσοδα 2,6% σε ετήσια βάση το πρώτο τρίμηνο στα 89,34 δολάρια, καθώς το ADR ήταν στο +1,6% στα 138,58 δολάρια και η πληρότητα κινήθηκε ανοδικά 0,6 μονάδες στο 64,5%.
- Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν στα 2,7 δις δολάρια το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας άνοδο 4,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2024, ενώ τα καθαρά κέρδη ήταν στο +12% σε ετήσια βάση, από 268 εκατομμύρια δολάρια σε 300 εκατομμύρια δολάρια.
Η Hilton προβλέπει επί του παρόντος καθαρά κέρδη κατά το 2025 μεταξύ 1,71 δις δολαρίων και 1,75 δις. Άνοιξε 186 ξενοδοχεία παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο, γεγονός που οδήγησε σε καθαρή αύξηση 14.000 δωματίων στο απόθεμα της.
Επίσης, ανακοίνωσε τα σχέδια της να ανοίξει το πρώτο της ξενοδοχείο Tempo by Hilton στην Ευρώπη, με επίκεντρο την wellness, στο Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας, το οποίο έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί στα τέλη του 2026.
Παράλληλα, θα ανοίξει τρία ξενοδοχεία στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, την Αθήνα, τα επόμενα δύο χρόνια, με τα σήματα Curio Collection by Hilton και Tapestry Collection by Hilton.