
Η IHG Hotels & Resorts ενισχύει σημαντικά την παρουσία της στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας εννέα από τα brands της σε 13 χώρες μεταξύ Ιανουαρίου 2024 και Μαρτίου 2025.
Η επέκταση καλύπτει τους τέσσερις βασικούς τομείς δραστηριότητας της IHG – Luxury & Lifestyle, Premium, Essentials και Suites – με στόχο την κάλυψη των αναγκών όλων των τύπων ταξιδιωτών.
Με περισσότερα από 1.100 ξενοδοχεία ανοιχτά ή σε φάση ανάπτυξης σε 39 ευρωπαϊκές χώρες, η IHG προχωρά σε στοχευμένα ανοίγματα και συμφωνίες, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση για ποιοτική φιλοξενία.
Η Ελλάδα στο πλάνο ανάπτυξης
Η Ελλάδα εντάσσεται στα νέα σχέδια του ομίλου, καθώς η IHG φέρνει για πρώτη φορά στη χώρα δύο luxury brands. Στην Κρήτη προγραμματίζεται η δημιουργία του Kimpton La Mer Resort & Spa, ενώ μέσω του brand Vignette Collection θα λειτουργήσει το The Chania Hotel, ενισχύοντας περαιτέρω το πολυτελές τουριστικό προϊόν της Κρήτης.
Ενίσχυση πολυτελών και premium επιλογών
Στο luxury & lifestyle χαρτοφυλάκιο, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα InterContinental, Kimpton και Hotel Indigo, η IHG λειτουργεί ήδη 103 ξενοδοχεία στην Ευρώπη και αναπτύσσει ακόμη 71. Ειδικά για το brand Kimpton, καταγράφηκαν νέες αφίξεις και σε άλλες χώρες, όπως στην Ουγγαρία με το Kimpton BEM Palace Budapest.
Στον τομέα των premium ξενοδοχείων, η IHG προχώρησε στην εξαγορά της Ruby Hotels τον Φεβρουάριο 2025 και ήδη ανακοίνωσε τις πρώτες συνεργασίες. Παράλληλα, η αλυσίδα συνεχίζει την ανάπτυξη του brand voco, με νέες αφίξεις σε Σουηδία, Τουρκία και άλλες αγορές.
Ισχυρό αποτύπωμα σε οικονομικά και οικογενειακά ξενοδοχεία
Το 70% της παρουσίας της IHG στην Ευρώπη αφορά τα Essentials brands όπως Holiday Inn Express, Holiday Inn και Garner Hotels. Το 2024, η νέα μάρκα Garner ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ευρώπη με ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση, ενώ συνεχίζονται οι συνεργασίες με τοπικούς εταίρους, όπως η NOVUM Hospitality.
Δυναμική και στις λύσεις παρατεταμένης διαμονής
Ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για extended stays, η IHG διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της με τα brands Candlewood Suites και Staybridge Suites, ενώ η Ισπανία υποδέχθηκε πρόσφατα το νέο Staybridge Suites Malaga.
Συνολικά, μέχρι τα τέλη του 2024, η IHG είχε 878 ξενοδοχεία σε λειτουργία στην Ευρώπη και 260 σε φάση ανάπτυξης. Οι μεγαλύτερες αγορές για την εταιρεία είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ισπανία.