
Καθώς οι αεροπορικές εταιρείες ανταγωνίζονται όχι μόνο σε δρομολόγια και ανταμοιβές με μίλια πτήσεων, αλλά και στη συνολικότερη εμπειρία στον αέρα, νέα δεδομένα από πρόσφατη έρευνα της YouGov Surveys: Self–serve αποκαλύπτει τις εταιρείες με τις καλύτερες υπηρεσίες σε φαγητό και ποτό εν πτήσει.
Ειδικότερα, η έρευνα ζήτησε από 780 Αμερικανούς που είχαν πρόσφατα πετάξει σε μία από τις πέντε αεροπορικές εταιρείες με τις περισσότερες πτήσεις, American, Delta, United, Southwest και JetBlue, να αξιολογήσουν τις εμπειρίες τους με την υπηρεσία φαγητού και ποτών.
H JetBlue βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα για σνακ και ποτά
Μεταξύ των ταξιδιωτών που είχαν δοκιμάσει σνακ και ποτά αεροπορικών εταιρειών, η JetBlue προηγείται με 57% αξιολόγηση των προσφορών της ως «καλές», την υψηλότερη μεταξύ των πέντε αεροπορικών εταιρειών που αξιολογήθηκαν.
Η Delta ακολουθεί στενά με 54%, ενώ η United (51%) και η American Airlines (48%) βρίσκονται στις επόμενες θέσεις.
Η Southwest Airlines κατατάσσεται στη χαμηλότερη θέση, με μόνο το 46% να δίνει θετική βαθμολογία και το 17% να χαρακτηρίζει την εμπειρία ως “κακή” – το υψηλότερο ποσοστό δυσαρέσκειας σε αυτήν την κατηγορία.
Εξυπηρέτηση γευμάτων
Όσον αφορά στην πλήρη εξυπηρέτηση γευμάτων, η Delta αναδεικνύεται και πάλι ως ηγέτης, με το 60% των επιβατών της να αξιολογούν τα γεύματα ως καλά, ξεπερνώντας την American Airlines (57%) και τη United (54%).
Η JetBlue ισοδυναμεί με τη United σε θετικές βαθμολογίες (54%), αλλά έχει το χαμηλότερο ποσοστό δυσαρέσκειας για τα γεύματα με μόλις 10%, σε σύγκριση με 14–20% για τους ανταγωνιστές.