Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο Radisson Hotel Group αναφέρει ένα ισχυρό εξάμηνο του 2024 με σημαντικά ορόσημα σε όλο το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο επωνυμιών του. Επεκτείνει περαιτέρω και ενισχύει το αποτύπωμα του σε όλο τον κόσμο.

Οι μάρκες Radisson Collection, Radisson Blu και Radisson RED έχουν επιτύχει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, με την εισαγωγή των εμπορικών σημάτων Radisson Collection και Radisson RED σε πολλές νέες αγορές και σχεδόν 20 νέες υπογραφές Radisson Blu.

Ο Όμιλος συνεχίζει να υλοποιεί το σχέδιο προοδευτικής ανάπτυξης του κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, καλωσορίζοντας πάνω από 130 νέες υπογραφές και ανοίγματα σε όλη την EMEA και την APAC.
Αυτό περιλαμβάνει το εμπορικό σήμα Radisson RED του Ομίλου που επεκτείνεται σε πολλές νέες αγορές, όπως η Ιρλανδία, η Νέα Ζηλανδία, η Ταϊλάνδη, το Λάος και η Κίνα, φέρνοντας το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό του σε σχεδόν 90 ξενοδοχεία.

Στην EMEA, ο Όμιλος Radisson Hotel πέτυχε σημαντική ανάπτυξη χαρτοφυλακίου σε βασικούς προορισμούς. Τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν την υπογραφή της πρώτης Radisson Collection στο Παρίσι (Γαλλία), που βρίσκεται κοντά στο Μουσείο του Λούβρου και τα εγκαίνια του Radisson Collection Hotel, Roma Antica στη Ρώμη (Ιταλία), που βρίσκεται κοντά στο Πάνθεον.

Ενισχύοντας την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, ανακοίνωσε επίσης την υπογραφή της Radisson Collection Residences στο Ριάντ. Με στόχο να ανοίξει αργότερα το 2024, αυτό θα είναι το 10ο ακίνητο του Ομίλου στην πόλη και το 44ο στο Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας, μετρώντας ξενοδοχεία σε λειτουργία και υπό ανάπτυξη.

Το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο Όμιλος υπέγραψε σχεδόν 20 νέα ξενοδοχεία Radisson Blu , συνεχίζοντας την ηγετική θέση της μάρκας ως η μεγαλύτερη μάρκα ανώτερης ποιότητας στην Ευρώπη για περισσότερα από 12 χρόνια.

Οι προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνουν νέες υπογραφές στο Μαυροβούνιο, την Ιταλία, την Τυνησία, την Τανζανία καθώς και το παγκοσμίου φήμης Radisson Blu Das Triest Hotel στη Βιέννη που θα ανοίξει τις πόρτες του τους επόμενους μήνες.

Το πρώτο εξάμηνο του 2024 σηματοδότησε επίσης την εισαγωγή της επωνυμίας Radisson Individuals στην ελκυστική περιοχή Cote d’Azur της Γαλλίας και την επέκταση του αποτυπώματός της στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένων των υπογραφών και εγκαινίων νέων ακινήτων στο Folkestone (Kent) και το Surrey.

Σε συνεργασία με τον μακροχρόνιο στρατηγικό τους εταίρο, PPHE Hotel Group, ο Όμιλος Radisson Hotel άνοιξε τις πόρτες στο art’otel Hoxton στο Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό το ξενοδοχείο συνδυάζει έναν ξεχωριστό συνδυασμό τέχνης και τρόπου ζωής, προβάλλοντας σαγηνευτικά έργα τέχνης του Signature Artist D*Face.

Στο APAC , το Radisson Hotel Group επιτάχυνε την ανάπτυξή του με σημαντικές εξελίξεις στην Κίνα , προσθέτοντας πάνω από 5.000 κλειδιά μέσω νέων εγκαινίων και υπογραφών σε βασικές πόλεις όπως το Πεκίνο, η Σαγκάη και το Τσενγκντού. Αυτή η επέκταση συμβάλλει σε ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο με περισσότερα από 400 ξενοδοχεία σε διάφορα στάδια ανάπτυξης και λειτουργίας στην περιοχή.

Ενισχύοντας το περιφερειακό του αποτύπωμα, ο Όμιλος συνεχίζει να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση με νέες υπογραφές σε βασικές αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας όπως οι Φιλιππίνες, το Βιετνάμ, η Καμπότζη, η Ινδονησία και το Λάος.

Η Ινδία παραμένει μια στρατηγική περιοχή εστίασης για το Radisson Hotel Group μετά τις υπογραφές και τα εγκαίνια σχεδόν 25 ξενοδοχείων το 2024 μέχρι στιγμής, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου Cricket Stadium Hotel της Ινδίας και της περίφημης συλλογής Radisson στο Udaipur.
Το πρόσφατο ανοίγμα του Radisson Collection Hotel & Spa, Riverfront Srinagar, υπογραμμίζει επίσης τη στρατηγική πρόοδο του στην ινδική αγορά.

Συνέχισε να αναπτύσσει τους πολυτελείς προορισμούς του στα θέρετρα με υπογραφές και εγκαίνια σε προορισμούς όπως η Σαρδηνία, η Πολωνία, το Μαυροβούνιο, η Ινδονησία, το Βιετνάμ και η Ινδία.

Ο Όμιλος έλαβε επίσης αξιοσημείωτες διακρίσεις το πρώτο εξάμηνο του 2024, συμπεριλαμβανομένης της διάκρισης της «Εφαρμογής Φιλοξενίας της Χρονιάς» για το app  Radisson Hotels στα Leaders in Hospitality Awards στη Μέση Ανατολή.
Παράλληλα, το Radisson Blu αναδείχθηκε «Καλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων στη Σουηδία» στα Grand Travel Awards.
Επέκτεινε επίσης τις εμπορικές του προσφορές στους ιδιοκτήτες του με νέες βελτιωμένες υπηρεσίες σε Πωλήσεις, Συναντήσεις & Εκδηλώσεις και Βελτιστοποίηση Ιστού για να προσφέρει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες σε όλες τις ροές εσόδων.