Το ένα τρίτο των διαφημιστικών πωλήσεων στο φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, που ξεκινάει την Πέμπτη, έρχεται από την αγορά της Κίνας. Οι εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει την αξία της αθλητικής διαφήμισης.
Οι μεγαλύτερες κινεζικές μάρκες, όπως Dalian Wanda, η εταιρεία κατασκευής τηλεοράσεων και ηλεκτρικών ειδών HiSense, η εταιρεία smartphone Vivo, η κατασκευάστρια ηλεκτρικών σκούτερ Yadea και η China Mengniu Dairy έχουν υπογράψει με τη FIFA συμφωνίες για να είναι χορηγοί στο Μουντιάλ.
Αυτές οι χορηγίες δεν περιλαμβάνουν τα μετρητά που θα δαπανηθούν σε διαφημίσεις που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Κύπελλο.
Για αυτές, οι κινεζικές εταιρείες θα δώσουν επιπλέον 835 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας Zenith, που παρουσιάζει το Bloomberg.
Αυτό το Μουντιάλ είναι η μεγαλύτερη και πιο σημαντική ευκαιρία για να κάνουν μάρκετινγκ οι κινεζικές μάρκες, σημειώνει ο Zhao Jun, Πρόεδρος της China Sports Media.
«Ολο και περισσότερες μάρκες έχουν συνειδητοποιήσει τα οφέλη της αθλητικής διαφήμισης», προσθέτει.
Η China Sports Media έχει κάνει συμφωνίες με την πορτογαλική εθνική ομάδα για προώθηση μάρκας καλλυντικών και με την ομάδα της Αργεντινής για διαδικτυακή πλατφόρμα τραπεζικών υπηρεσιών, σύμφωνα με τον ίδιο.