Η Aeroflot,ο ρωσικός εθνικός αερομεταφορέας, πρόσφερε επίσημα στους επιβάτες ένα σχέδιο για την αποζημίωση του κόστους των εισιτηρίων για πτήσεις που ακυρώθηκαν ή που ο επιβάτης αρνήθηκε να μεταφέρει σε άλλη ημερομηνία κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αεροπορικών, από τις 30 Απριλίου, αποζημίωση με τη μορφή κουπονιού είναι διαθέσιμη σε όλες τις κατηγορίες των επιβατών των εσωτερικών και διεθνών πτήσεων της Aeroflot, ανεξάρτητα από τους όρους των ναύλων, συμπεριλαμβανομένων και των μη επιστρεπτέων ναύλων στην περίπτωση που δεν έχει ακυρωθεί η πτήση, αλλά ο επιβάτης δήλωσε εκ των προτέρων την άρνηση μεταφοράς σε μελλοντική ημερομηνία.
Επιπλέον, η Aeroflot θα προσφέρει στους επιβάτες εκπτώσεις όταν αγοράζουν εισιτήρια χρησιμοποιώντας το κουπόνι.
Έτσι, σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης, ο επιβάτης λαμβάνει έκπτωση 15% για τον ναύλο για μια νέα πτήση.
Ταυτόχρονα, για επιβάτες με εισιτήριο στον πιο ακριβό παρεχόμενο ναύλο,παρέχεται εφάπαξ έκπτωση 25% στην τρέχουσα τιμή για μια νέα πτήση.
Το κουπόνι ισχύει για χρήση για 3 χρόνια από την ημερομηνία πτήσης στο αρχικό εισιτήριο.
Η εγγραφή πραγματοποιείται σε γραφεία πωλήσεων, υποκαταστήματα και γραφεία αντιπροσωπείας της εταιρείας.
Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία, η προσφορά ισχύει για επιβάτες με εισιτήρια που αγοράστηκαν πριν από την 1η Μαΐου 2020 και συγκεκριμένα:
– με ημερομηνία αναχώρησης από / προς την Κίνα από τις 18 Φεβρουαρίου
– με την ημερομηνία αναχώρησης προς / από σημεία άλλων ξένων χωρών από τις 5 Μαρτίου
– με την ημερομηνία αναχώρησης με εσωτερικές αεροπορικές γραμμές από τις 18 Μαρτίου
Για εισιτήρια που θα αγοραστούν από την 1η Μαΐου και έπειτα, ισχύουν οι τυπικοί κανόνες επιστροφής, ανέφερε η αεροπορική εταιρεία