
Το Radisson Hotel Group ενισχύει την παρουσία του στην Ελλάδα, ανακοινώνοντας την υπογραφή του Paradise Resort Evia, μέλους των Radisson Individuals, ενός νέου παραθαλάσσιου θερέτρου 322 δωματίων στην Ερέτρια, που αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Μάιο του 2026.
Η νέα αυτή προσθήκη σηματοδοτεί τη συνέχιση της στρατηγικής του Ομίλου για ανάπτυξη θερέτρων και μετατροπών σε επιλεγμένους προορισμούς αναψυχής, ενδυναμώνοντας παράλληλα τη θέση του Radisson στην ελληνική αγορά φιλοξενίας.
Το Paradise Resort Evia βρίσκεται στην παραθαλάσσια Ερέτρια, στον Νότιο Ευβοϊκό Κόλπο, μόλις 102 χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας, ενώ η πρόσβαση είναι εύκολη τόσο οδικώς όσο και ακτοπλοϊκώς από τη Ραφήνα και την Αγία Μαρίνα. Με την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης, το ξενοδοχείο θα προσφέρει διεθνή πρότυπα φιλοξενίας, σύγχρονες εγκαταστάσεις και μια ατμόσφαιρα χαλάρωσης ιδανική για ζευγάρια, οικογένειες και παρέες.
Την ανακαίνιση και μετατροπή του ακινήτου έχει αναλάβει η Works Hellas, εταιρεία με εξειδίκευση σε έργα φιλοξενίας και μακροχρόνια συνεργασία με το Radisson Hotel Group στην Ελλάδα.

Επένδυση με στρατηγική στόχευση
«Η Ελλάδα παραμένει μια αγορά-προτεραιότητα για την ανάπτυξη του Radisson Hotel Group. Το Paradise Resort Evia ευθυγραμμίζεται πλήρως με τη στρατηγική μας για ταχεία επέκταση μέσω ποιοτικών μετατροπών σε ισχυρές τουριστικές τοποθεσίες, που προσφέρουν εύκολη πρόσβαση από κύριες πύλες εισόδου όπως η Αθήνα», δήλωσε ο Elie Milky, Chief Development Officer για τη Μέση Ανατολή, τη Βορειοανατολική Αφρική, την Ελλάδα και την Κύπρο του Radisson Hotel Group.
Διπλασιασμός χαρτοφυλακίου έως το 2026
Το Radisson Hotel Group υλοποιεί ένα φιλόδοξο σχέδιο για τον διπλασιασμό του χαρτοφυλακίου του στην Ελλάδα έως το 2026 — από πέντε σε δέκα ξενοδοχεία. Το πλάνο επικεντρώνεται σε εμβληματικά αστικά ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας και πολυτελή θέρετρα στην ηπειρωτική χώρα και στα ελληνικά νησιά, σε συνεργασία με στρατηγικούς επενδυτές.
Η υπογραφή του Paradise Resort Evia έρχεται σε μια περίοδο ισχυρής διεθνούς ανάπτυξης για τον Όμιλο, ο οποίος μέσα στο 2025 έχει ήδη ξεπεράσει τις 210 νέες συμφωνίες και λειτουργίες ξενοδοχείων παγκοσμίως.
Η Ελλάδα στον πυρήνα της παγκόσμιας στρατηγικής
Με τα brands Radisson Blu, Radisson Collection, Radisson RED και Radisson Individuals, ο Όμιλος ενισχύει τη διεθνή του θέση, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη και την υπεύθυνη επιχειρηματική δράση. Η συλλογή Radisson Individuals, στην οποία εντάσσεται το Paradise Resort Evia, αποτελεί τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο βραχίονα του Ομίλου, προσφέροντας ευελιξία στους συνεργάτες και νέες εμπειρίες στους ταξιδιώτες.
Η Ελλάδα κατέχει πλέον κομβική θέση στην αναπτυξιακή στρατηγική του Radisson Hotel Group, με το brand να επενδύει σταθερά στη βιώσιμη φιλοξενία, την ποιότητα και την αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών σε εμβληματικούς ελληνικούς προορισμούς.
























