Λίγες ημέρες μετά τα εντυπωσιακά εγκαίνια του πρώτου terminal “In Town Check In”
στην καρδιά του Πειραιά, παρουσία μελών της κυβέρνησης όπως ο Υπουργός
Μεταφορών κος Σταϊκούρας, η Υφυπουργός Τουρισμού (και Εκπρόσωπος του
Πρωθυπουργού για την συγκεκριμένη εκδήλωση) κα Ράπτη, ο Γενικός Γραμματέας
Μεταφορών κος Ξιφαράς, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Πειραιά κος
Κορκίδης, η Διοίκηση του Λιμενικού Σώματος, μέλη της περιφέρειας και εκπρόσωποι
της ναυτιλίας και της αερομεταφοράς, η διοίκηση και η ομάδα του In Town Check In
τρέχει πυρετωδώς να οργανωθούν οι τελευταίες λεπτομέρειες για το σύνολο των
υπηρεσιών.

Όντας μέλος του δημιουργικού SW Group του επιχειρηματία Μιχάλη (Mike)
Σπυριδάκου, που μας έχει συνηθίσει με καινοτόμα και ιδιαίτερα επενδυτικά projects
σε θάλασσα και αέρα τώρα με την συγκεκριμένη επένδυση ο όμιλος εισέρχεται πιο
στοχευμένα στον αρκετά ενδιαφέροντα τομέα του τουρισμού (που είναι ήδη ο όμιλος
με άλλες εταιρείες) την δεύτερη πιο δυνατή βιομηχανία της Ελλάδος μετά την Ναυτιλία
που μετέχει ήδη ο όμιλος επιτυχημένα.

Το προϊόν, το οποίο προσφέρει η In Town Check – In (ITCI) αποτελεί το πλέον
καινοτόμο προϊόν / υπηρεσία τουρισμού αυτή την στιγμή στην Ελλάδα και ίσως και
στην Ευρώπη.

Η υπηρεσία

Μία πρωτοποριακή υπηρεσία η οποία απευθύνεται σε όλους τους ταξιδιώτες.
Πιο συγκεκριμένα για πρώτη φορά ενοποιούνται υπηρεσίες προς τον ταξιδιώτη και
παρέχονται μέσω ενός πολυχώρου Terminal Αεροδρομίου / Traveller Terminal το οποίο
βρίσκεται έξω όμως από το Αεροδρόμιο, μέσα στην πόλη, έτοιμο να υποδεχτεί
επιβάτες οι οποίοι σχεδιάζουν να πετάξουν σε λίγες ώρες / ημέρες από το αεροδρόμιο
Ελευθέριος Βενιζέλος όπου μπορούν να κάνουν Self Baggage Drop Off με την
καθοδήγηση των agent του hub (αλλά και με χρήση του από το προσωπικό και των
τριών υφιστάμενων Ground Handlers του αεροδρομίου, πρόταση που ήδη έχει
συζητηθεί), όπου αφήνοντας τις αποσκευές τους και παραλαμβάνοντας Boarding Pass
και Baggage Tag για να είναι ελεύθεροι, με την βοήθεια του εξειδικευμένου Concierge
προσωπικού μας, να εξερευνήσουν τις ομορφιές της Αθήνας με την χρήση όλων των
μέσων των ΜΜΜ (ΟΑΣΑ) και με ένα ενιαίο ημερήσιο εισιτήριο, καταλήγοντας λίγο
πριν την πτήση τους απευθείας στο GATE!
Ο πρώτος μας επιβατικός σταθμός, βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, εντός των
εγκαταστάσεων του ΟΛΠ, έτοιμος να υποδεχτεί:
• Τουρίστες
• City Breakers
• Επιχειρηματικούς ταξιδιώτες
• Επιβάτες Κρουαζιέρας
• Πληρώματα Ναυτιλιακών Εταιρειών
• Επαγγελματίες
• Επισκέπτες εκθέσεων
• Αθλητικές ομάδες
• Groups
• Όλους μας
Επιπρόσθετα και μέσο των mobile συστημάτων μας μπορεί πρωτοποριακά στην
Ελλάδα και με την συνεργασία των αεροπορικών εταιρειών και των Ground Handlers
να δώσει υπηρεσίες σε:
•Επιβάτες Σκαφών/Μαρίνες
•Πελάτες Ξενοδοχείων
•Πελάτες απομακρυσμένων Resort & Villas
•Κ.τ.λ.

Οι συνθήκες της αγοράς

Οι τρέχουσες συνθήκες, οι οποίες επικρατούν στην ταξιδιωτική και τουριστική αγορά,
ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο αλλά και κατά τη διάρκεια άλλων περιόδων
αιχμής, όπου:
•Κορεσμένα αεροδρόμια και λιμάνια.
•Ανεπαρκείς εγκαταστάσεις.
•Παρωχημένες υπηρεσίες και επιλογές για το επιβατικό κοινό.
•Οδική κυκλοφορία.
•Περιορισμένες επιλογές και εγκαταστάσεις βραχυπρόθεσμης αποθήκευσης
αποσκευών.
Είναι παράγοντες, οι οποίοι σίγουρα δεν βοηθούν και μάλλον απαξιώνουν το
τουριστικό προϊόν της χώρας, οδήγησαν την ITCI στην εισαγωγή, στο «λανσάρισμα»
αυτής της πρωτοποριακής υπηρεσίας.

Η ευκαιρία

Δεδομένων των τρεχουσών συνθηκών της αγοράς, το προϊόν, το οποίο προσφέρει η
ITCI, προσβλέπουμε σταδιακά να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί σε μια ολοκληρωμένη
λύση που αλλάζει το παιχνίδι για τους ταξιδιώτες και ταυτόχρονα μπορεί θα γίνει
πολύτιμος συνεργάτης μεγάλων οργανισμών όπως αεροδρόμια, λιμάνια, φορείς
δημοσίων μεταφορών, μουσεία, καταλύματα, τουριστικά αξιοθέατα σε κάθε πτυχή του
τουριστικού προϊόντος.

Η δομή

Η δομή των προϊόντων, τα οποία προσφέρει η ITCI, βασίζεται σε τρεις κεντρικούς
πυλώνες, στους οποίους προσαρτώνται πρόσθετες υπηρεσίες, ώστε να ικανοποιήσουν
τις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη, προσφέροντας μια λύση υπηρεσιών «all-inone» και μία μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία υψηλού επιπέδου.
Οι τρεις κεντρικοί πυλώνες είναι:
• Η βραχυπρόθεσμη αποθήκευση αποσκευών (Lockers)
• Η μεταφορά αποσκευών
• Οι προηγμένες υπηρεσίες επιβατικού σταθμού (APTS).
Οι τρεις πυλώνες αλληλοϋποστηρίζονται και συνδέονται μεταξύ τους, προωθώντας
ταυτόχρονα ο ένας τον άλλον, ενώ παράλληλα χτίζουν μια πρωτοποριακή κουλτούρα
που στοχεύει στο να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό ταξιδιώτη.

1ος Πυλώνας – Αποθήκευση αποσκευών
Με την συνεχόμενα αυξανόμενη επιβατική κίνηση και την αλληλένδετη ζήτηση, τα
σημεία βραχυπρόθεσμης αποθήκευσης αποσκευών (lockers), ολοένα κι
ελαχιστοποιούνται. Οι επιλογές είναι περιορισμένες, και η ανάγκη να δημιουργηθούν
και να ενσωματωθούν τέτοιου είδους υπηρεσίες στους τερματικούς επιβατικούς
σταθμούς (και όχι μόνο) υψηλών προδιαγραφών γίνεται επιτακτική, παράλληλα με μία
πολιτική σταθερού κόστους, η οποία δημιουργεί μια συνεχώς αυξανόμενη πηγή
εσόδων. Έχοντας την τεχνολογία και την εφαρμογή της ήδη ο όμιλος SW σαν βασικό
της χαρακτηριστικό τα τελευταία χρόνια , ήδη δοκιμάζονται αυτοματοποιημένα
συστήματα παραλαβής/αποθήκευσης/φύλαξης και παράδοσης με την χρήση απλώς
ενός QR Code και τα οποία θα μπορούν να τοποθετηθούν σε κάθε σημείο της πόλης.
Παράλληλα και έχοντας και το κομμάτι των Logistics/Αποθήκευσης στις δραστηριότητες
του οι σκέψεις/ιδέες για ανάπτυξη της υπηρεσίας εντελώς έξω από τα ήδη υπάρχοντα
πλαίσια είναι ένα από τα επόμενα Challenge.

2ος Πυλώνας – Μεταφορά αποσκευών
Στους χρήστες του προϊόντος αποθήκευσης αποσκευών και ειδικότερα στους
αναχωρούντες για το αεροδρόμιο πελάτες, προσφέρεται από την ITCI, η δυνατότητα
μεταφοράς μη ελεγμένων αποσκευών, οι οποίες θα παραλαμβάνονται εντός
προκαθορισμένου χρονικού πλαισίου σε προκαθορισμένο σημείο, προκειμένου οι
επιβάτες να προχωρήσουν στα ελεγκτήρια εισιτηρίων του αεροδρομίου, προκειμένου
να συνεχίσουν τη διαδικασία check-in.

3ος Πυλώνας – Προηγμένες Υπηρεσίες Επιβατικού Σταθμού (APTS)
Προσφέρει στον ταξιδιώτη μία ολοκληρωμένη λύση, όχι μόνο όσον αφορά την φύλαξη
και την μεταφορά των αποσκευών του, αλλά καλύπτοντας όλες τις ανάγκες του έως την
στιγμή της επιβίβασης στην πτήση του, ενώ συγχρόνως βοηθάει στην αποσυμφόρηση
των τερματικών εγκαταστάσεων των αεροδρομίων. Σημαντικότερο όμως όλων είναι η
προσφορά μιας καινοτόμου λύσης στον αεροπορικό ταξιδιώτη που έχει επιλέξει την
Αθήνα αρχικά, ή και άλλες Ελληνικές πόλεις ή νησιά μελλοντικά, προσφέροντας στην
Τουριστική Βιομηχανία της χώρας, καθώς και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και
οργανισμούς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων τουριστικών προορισμών. Εδώ
έρχεται να προστεθεί και το Last mile delivery, όπου ήδη με βάση τον πυλώνα 1 και τις
Υπηρεσίες Logistic του ομίλου οργανώνετε με το δίκτυο πρακτόρων σε παγκόσμιο
επίπεδο να μπορεί η υπηρεσία να επεκταθεί έως και την παράδοση της στο τελικό
σημείο ενδιαφέροντος του πελάτη/επιβάτη.
Όπως έχει ήδη αναφερθεί η Τεχνολογία παίζει των πιο σημαντικό ρόλο σε όλα τα
ανωτέρω. Έτσι η προσφορά των υπηρεσιών μέσω ενός Super App είναι σχεδόν έτοιμη
προς εφαρμογή, όπου ο επιβάτης θα μπορεί με μια κίνηση να κάνει Check In/Book
στην κάθε υφιστάμενη υπηρεσία ή όποια άλλη προστεθεί βάση αναγκών των πελατών
και της αγοράς, με βασικό κεντρικό γνώμονα τον πελάτη τον ίδιο με πολλά “Loyalty
rewards” δίνοντας την δυνατότητα με την χρήση ενός μόνο ΑΡΡ να διαχειριστεί το
ταξίδι του “at once” –“ONE STOP SHOP”.
Επίσης υποστηρίζοντας το οτιδήποτε Ελληνικό και ο επιχειρηματίας Μιχάλης (Mike)
Σπυριδάκος και ο όμιλος SW αλλά και η εταιρεία In Town Check in (ITCI) έχουν ήδη
προβλεφτεί ιδιαίτερα προνόμια για όλους τους Έλληνες της Διασποράς που κάνουν
χρήση των υπηρεσιών καθώς και συγκεκριμένο πρόγραμμα δωρεάν ασφαλιστικής
κάλυψης από ατύχημα με Ελληνική Ασφαλιστική Εταιρεία για το διάστημα παρουσίας
στην Ελλάδα, όλων των επισκεπτών/ πελατών/ επιβατών που χρησιμοποιούν την
υπηρεσία του In Town Check in.

Οι προϋποθέσεις

•Απαραίτητες προϋποθέσεις, προκειμένου να είναι επιτυχές το εγχείρημα, είναι:
1. Οι στρατηγικές συνεργασίες με αερολιμένες, αερομεταφορείς και
οργανισμούς της εν γένει αεροπορικής βιομηχανίας.
2. Η υποστήριξη από Κρατικούς Φορείς.
3. Η δημιουργία περαιτέρω Τερματικών Επιβατικών Σταθμών στην
επικράτεια.
•Μεταξύ των πλεονεκτημάτων της προσφερόμενης υπηρεσίας είναι:
1. Η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
2. Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του επιβάτη.
3. Η αναρρίχηση της θέσης της Ελλάδος στον Διεθνή Δείκτη Ταξιδιωτικής
Εμπειρίας.
4. Τα αμοιβαία οφέλη, τα οποία θα προκύψουν για όλους τους Στρατηγικούς
Εταίρους.
5. Σημαντικά οφέλη για την Πολιτεία, προκειμένου να προωθήσει το
τουριστικό μας προϊόν ως πιο ελκυστικό στις διεθνείς αγορές.
6. Η αποσυμφόρηση των αερολιμένων.
7. Η δημιουργία κοινών στόχων για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και
οργανισμούς, ώστε να ακολουθείται κοινή πολιτική και προσέγγιση για
όλα τα θέματα που άπτονται του εγχειρήματος.
8. Η δυνατότητα επέκτασης στη ναυσιπλοΐα αλλά και στο δίκτυο
υπεραστικών μεταφορών σε δεύτερο χρόνο.

Όλα τα ανωτέρω είναι σημείο αναφοράς όχι μόνο για την Ελλάδα και τα αεροδρόμια
της (Κεντρικό – ΑΙΑ – και περιφερειακά )αλλά και για πολλές χώρες τόσο της Ευρώπης
όσο και του υπόλοιπου κόσμου.

Έχοντας πλέον την τεχνογνωσία, την συνεργασία με έναν από τους πλέων δυνατούς
«παίχτες» σε παγκόσμιο επίπεδο την OACIS (WWW.OACIS.COM) όπου διαχειρίζεται
παρόμοιους σταθμούς σε Αυστραλία και Μέση Ανατολή, ένα state of the art μοντέρνο
σύστημα και εξοπλισμό ίσως τον καλύτερο στον κόσμο για διασύνδεση και διαχείριση
συστημάτων αεροπορικών εταιρειών/αεροδρομίων, ετοιμάζονται οι επόμενες
επενδυτικές κινήσεις όχι μόνο στο εσωτερικό με την δημιουργία επιπλέων παρόμοιων
terminal επιβατών σε σημεία κλειδιά όπου η διοίκηση κρίνει απαραίτητο σε Αθήνα
αλλά και Νησιωτική Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό σε χώρες μεγάλου ενδιαφέροντος
όπου μπορούν άμεσα να διασυνδεθούν με το ITCI Ελλάδος αλλά και με άλλα projects
του ομίλου τα οποία ετοιμάζονται προς υλοποίηση στους επόμενους μήνες και έχουν
άμεση σχέση και με το συγκεκριμένο (Flying Cars- Vertiports-Cargo drones etc) , αλλά
και τις άλλες δραστηριότητες του ομίλου.