Ιδιαίτερα αυξημένο είναι το ενδιαφέρον για τον τουρισμό ευεξίας και τον πνευματικό τουρισμό, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδίων σε θρησκευτικούς προορισμούς.

Αυτό αποκαλύπτουν τα στοιχεία από έρευνα της Agoda, με τους Gen Ζ και Millennials ταξιδιώτες να δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον.

Ειδικότερα, η ευεξία ήταν ένα από τα τρία κορυφαία κίνητρα για ταξίδια το 2023. Η έρευνα διεξήχθη με 10.000 καταναλωτές από 12 χώρες.

Σύμφωνα με την Agoda, πολλοί άνθρωποι επιθυμούν να ξεκινήσουν ταξίδια για να «φορτίσουν τις μπαταρίες τους», διανοητικά και σωματικά, με την ευεξία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στους ” λόγους για να ταξιδέψει κανείς”.

Οι ταξιδιώτες των χωρών που επιλέγουν περισσότερο τον τουρισμό wellness είναι η Ινδία (20%), η Νότια Κορέα (24%), η Σιγκαπούρη (25%) και η Ταϊλάνδη (29%).

Ο πνευματικός τουρισμός δεν περιορίζεται πλέον στους ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας

Για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι θρησκευτικοί προορισμοί ήταν χαμηλά στον κατάλογο ταξιδίων – ειδικά για τους Gen Ζ και Millennials ταξιδιώτες. Ωστόσο, αυτό φαίνεται να έχει αλλάξει.

Παράλληλα, σύμφωνα με την EasemyTrip, σημειώθηκε αύξηση κατά 60% από το 2019 στους ταξιδιώτες που επιλέγουν ιερούς προορισμούς ή ταξίδια μέσω πακέτων για πνευματική ευεξία, με τις γυναίκες ηλικίας 30-35 ετών να οδηγούν τη ζήτηση.