Καθώς οι απαιτήσεις των καταναλωτών για εξατομικευμένες υπηρεσίες αυξάνονται, αυξάνεται και ο ανταγωνισμός μεταξύ των εμπορικών σημάτων ταξιδίων και φιλοξενίας.
Στο πλαίσιο αυτό η Yes Marketing πραγματοποίησε έρευνα σε ταξιδιώτες αναφορικά με τις προτεραιότητές στη λήψη αποφάσεων ταξιδιών. Η έρευνα αφορά στη συμπεριφορά τους σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Από την πρώτη φορά που ακούνε για ένα εμπορικό σήμα μέχρι να γίνουν πιστοί πελάτες.

  • Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες κάνουν κράτηση μέσω τρίτων. Το γεγονός αυτό αντιπροσωπεύει μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία για μάρκες που ταλαιπωρούν τους καταναλωτές σε αυτό το κρίσιμο πρώτο βήμα.
  • 1 στους 4 ταξιδιώτες θεωρεί ότι δεν ανταμείβεται επαρκώς για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε μια ταξιδιωτική μάρκα. Υποδεικνύει μάλιστα ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης όσον αφορά στις στρατηγικές διατήρησης και αφοσίωσης.
  • Σχεδόν 1 στους 3 καταναλωτές λένε ότι σπάνια ή ποτέ δεν λαμβάνουν σχετικές ανακοινώσεις από τα εμπορικά σήματα. Αυτό υποδεικνύει την ανάγκη για πιο εστιασμένη προσέγγιση στην κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών σχετικά με το περιεχόμενο.
  • Πάνω από το 52% θέλει τα σήματα ταξιδιών και φιλοξενίας να τους στείλουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις κρατήσεις και τα ταξίδια.