Τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις της Gen Z καθώς και τις πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουν ταξιδιωτικοί πράκτορες προκειμένου να προσελκύσουν αυτή την ψηφιακή γενιά σκιαγραφεί σε έρευνά της η εταιρεία UNiDAYS.

Συγκεκριμένα, η μελέτη με ονομασία «Γνωρίζοντας την Gen Z :Η γενιά των ταξιδιωτών», βασίζεται στην ποιοτική έρευνα που δημιουργήθηκε από μια έρευνα 11.661 φοιτητών ηλικίας 17 έως 23 ετών στις Η.Π.Α., την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία και στο δίκτυο UNiDAYS.

Η Gen Z διοχετεύει έως και 143 δισ. δολάρια σε αγοραστική δύναμη μόνο στις ΗΠΑ. Η έρευνα εντόπισε τον τρόπο με τον οποίο οι νέοι ενήλικες ξοδεύουν χρήματα στα ταξίδια, μεταξύ των οποίων: πόσο συχνά και σε ποιο βαθμό ταξιδεύουν, πόσα ξοδεύουν, πού πηγαίνουν, πού μένουν, τι κάνουν και ποια κίνητρα τους προσελκύουν σε έναν προορισμό. Βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν:

  • Η πλειοψηφία (62%) των Gen Z δηλώνει ότι εργάζονται και αποταμιεύουν για να χρηματοδοτήσουν τα ταξίδια τους και ότι το 69% περιγράφει το στυλ ταξιδιού τους ως προσιτό με περιστασιακή χλιδή. Οι φοιτητές των ΗΠΑ ξοδεύουν κατά μέσο όρο μεταξύ $ 250 και $ 750 ανά ταξίδι και μόνο το 18% όλων των ερωτηθέντων βασίζονται στους γονείς για να πληρώσουν για τα ταξίδια.
  • Σε αντίθεση με τους millennials, η γενιά των Gen Z προτιμά τα ξενοδοχεία σε σχέση με τα καταλύματα τύπου Airbnb και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια.
  • Η νούμερο ένα δραστηριότητα της γενιάς Z στα ταξίδια τους είναι το να τρώνε εκτός. Αντίθετα τα ολονύκτια πάρτη αποτελούν πλέον μακρινό παρελθόν.
  • Μεγάλο ποσοστό της Gen Z είναι φοιτητές. Όταν πρόκειται να κλείσουν τις πτήσεις τους, το 76% δήλωσε ότι η τιμή ήταν ο βασικός παράγοντας στη λήψη αποφάσεων. Τα κίνητρα και οι ειδικές προσφορές είναι επίσης ελκυστικές, ενώ το 59% δήλωσαν ότι λαμβάνουν σοβαρά τις προσφορές.