Έντονη αύξηση του ενδιαφέροντος των χωρών της Ασίας και του Ειρηνικού για συμμετοχή στη World Travel Market του Λονδίνου, αποκάλυψαν οι διοργανωτές της διεθνής τουριστικής έκθεσης.
Σύμφωνα με την Reed Travel Exhibitions η αυξανόμενη ζήτηση για εκθεσιακούς χώρους οδηγείται από ώριμες αγορές όπως η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα και η Αυστραλία, καθώς και αναδυόμενες προορισμούς όπως το Κιργιζιστάν, η Ταϊβάν, η Μογγολία και το Βιετνάμ.
Πιο αναλυτικά, ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Ιαπωνίας (JNTO) επέκτεινε τον εκθεσιακό του χώρο στη WTM πάνω από το ένα τρίτο για το 2017, καθώς εντείνει τις ενέργειες μάρκετινγκ πριν από το διεθνές Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι του 2019 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020.
Εν τω μεταξύ, ο Οργανισμός Τουρισμού της Κορέας (KTO) λαμβάνει 20% περισσότερο χώρο στη φετινή έκθεση για τη δημοσιοποίηση των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2018 στο Pyeongchang.
Παράλληλα, και ο Οργανισμός Τουρισμού της Αυστραλίας έχει επεκτείνει τον εκθεσιακό του χώρο κατά 17% από έτος σε έτος, καθώς συνεχίζει να στοχεύει σε βασικές αγορές πηγές τουρισμού όπως οι ΗΠΑ, η Βρετανία και οι ασιατικές χώρες.
Προς την ίδια κατεύθυνση το Κιργιζιστάν έχει σχεδόν τριπλασιάσει τον εκθεσιακό του χώρο, ενώ το Συμβούλιο Τουρισμού της Ταϊβάν έχει αυξήσει το stand του κατά 42% φέτος για να προωθήσει το μήνυμα μάρκετίνγκ του: «Η Καρδιά της Ασίας».
Το περίπτερο της Τουριστικής Ένωσης της Μογγολίας θα είναι κατά 20% μεγαλύτερο αυτό το έτος και η Εθνική Διοίκηση Τουρισμού του Βιετνάμ (VNAT) θα λάβει 2,5 φορές μεγαλύτερη θέση από ό, τι πέρυσι, για να επωφεληθεί από τις επιπλέον πτήσεις και το πιο χαλαρό καθεστώς βίζα.
Τέλος, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη ζήτηση από τους εκθέτες, η WTM διαπιστώνει επίσης αύξηση του αριθμού επισκεπτών στην έκθεση από την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, καθώς τα ποσοστά παρουσίας αυξάνονται από 8.800 το 2015 σε 9.400 το 2016.