Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα 20 πιο ισχυρά ταξιδιωτικά πρακτορεία το 2023 σε όλο τον κόσμο αποκαλύπτει η Power List του Travel Weekly, με βάση τις παγκόσμιες πωλήσεις τους πέρυσι (με όριο 100 εκατ. δολάρια).

Ενώ ο περσινός κατάλογος έδειξε μια σημαντική ανάκαμψη για τα ταξίδια αναψυχής στον απόηχο της κρίσης COVID-19, ο φετινός δείχνει ότι και τα επαγγελματικά ταξίδια βρίσκονται εν μέσω μιας σημαντικής ανάκαμψης.

Οι πέντε κορυφαίες εταιρείες διατήρησαν τη σειρά τους από πέρυσι, αλλά περισσότερα από δώδεκα πρακτορεία μπήκαν στη λίστα για πρώτη φορά. Συνολικά, 61 εταιρείες μπήκαν στη λίστα Power List του 2023.

Ποια είναι τα 20 πιο ισχυρά ταξιδιωτικά πρακτορεία στον κόσμο το 2023

  • Booking Holdings: Οι πωλήσεις της Booking Holdings το 2022 να ξεπερνούν τα 121 δις δολάρια, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 76,6 δια το 2021.
  • Expedia Group: Το Expedia Group παραμένει το δεύτερο πιο ισχυρό ταξιδιωτικό γραφείο το 2023 με πωλήσεις 95,1 δις δολαρίων πέρυσι.
  • American Express Global Business Travel: Σταθερή στην τρίτη θέση της Power List με πωλήσεις 23 δις δολαρίων το 2022, η Amex GBT αναμένει φέτος αύξηση 24% στις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια.
  • BCD Travel: Κατατάσσεται για άλλη μια φορά στην τέταρτη θέση το 2023, με πωλήσεις να ανεβαίνουν από 6,5 δις δολάρια το 2021 σε 16 δις το 2022.
  • CWT: Το CWT συνεχίζει να κατατάσσεται ως το πέμπτο πιο ισχυρό ταξιδιωτικό γραφείο με πωλήσεις 13,6 δις δολαρίων το 2022.
  • Flight Centre: Με πωλήσεις συνολικού ύψους 11,7 δις δολαρίων πέρυσι, το Flight Center σκαρφάλωσε κατά μία θέση στη λίστα Power List, στην έκτη θέση μετά την έβδομη θέση πέρυσι. Προσβλέπει στην ανάπτυξη με την εξαγορά της Scott Dunn Travel με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και την επέκταση του γραφείου της στη Νέα Υόρκη για να λειτουργήσει ως κέντρο για εταιρικούς ταξιδιώτες.
  • American Express Travel: Κατέγραψε πωλήσεις περίπου 9,2 δις δολαρίων το περασμένο έτος και βρίσκεται στην ένατη στη λίστα Power List του 2023.
  • Chase Travel Group: Το Chase Travel Group δεν ήταν στην λίστα πριν από ένα χρόνο, αλλά κατέχει την όγδοη θέση το 2023 με πωλήσεις 8,5 δις δολαρίων το 2022, συμπεριλαμβανομένων 644 εκατομμυρίων δολαρίων από φιλοξενούμενους πράκτορες.
  • Hopper: Η Hopper, η οποία ανακοίνωσε συμφωνία διανομής με την JetBlue πέρυσι, ανέβηκε δύο θέσεις στην ένατη φέτος, με συνολικές πωλήσεις 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.
    Η εταιρεία είναι σαφώς στο σωστό δρόμο καθώς οι πωλήσεις του περασμένου έτους τριπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2021.
  • CTM: Το Corporate Travel Management παρουσίασε μια μικρή ολίσθηση το 2023, έπεσε από την όγδοη στη 10η θέση με πωλήσεις συνολικά 5,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι.
    Μέλος της Virtuoso, η CTM σημειώνει ότι η δραστηριότητα στις αρχές του 2023 δείχνει ταχεία ανάκαμψη σε πολλές παγκόσμιες αγορές.
  • Internova: Η Internova έπεσε επίσης δύο θέσεις από πέρυσι, καταλαμβάνοντας την 11η θέση με τις πωλήσεις του 2022 να αγγίζουν τα 5 δις δολάρια.
    Η εταιρεία υποδοχής ολοκλήρωσε 2,8 δις δολάρια από αυτές τις πωλήσεις. Προχωρώντας προς τα εμπρός, η Internova σχεδιάζει να διπλασιάσει την κατηγορία πολυτελείας.
  • Direct Travel: Το μέλος του Virtuoso και ιδιοκτήτης του Creative Group Direct Travel είδε τις πωλήσεις του 2022 να έφτασαν τα 3,6 δις δολάρια, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων ήταν αποτέλεσμα επαγγελματικών ταξιδιών.
  • Fareportal: Το Fareportal πέφτει τρεις θέσεις στη φετινή Power List. Η ιδιωτική εταιρεία, η οποία λειτουργεί εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο, πουλώντας αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, αυτοκίνητα και πακέτα διακοπών, ανέφερε πωλήσεις 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022 πέρυσι.
  • AAA Travel: Το 2022 του AAA Travel περιλάμβανε την ψηφιοποίηση των Βιβλίων εκδρομών AAA, την κυκλοφορία του Inspected Clean Program και του Trip Canvass καθώς και 3,2 δις δολάρια σε συνολικές πωλήσεις.
  • World Travel Holdings: Οι πωλήσεις της World Travel Holdings το 2022 ανέβηκαν στα 1,6 δις δολάρια.
  • Navigatr Group: Αφού δεν κατατάχθηκε πέρυσι, ο Navigatr Group βρίσκεται στη 16η θέση στη λίστα Power List φέτος με πωλήσεις που έφτασαν τα 1,4 δις δολάρια το 2022.
  • ATG: Η ATG, η οποία ειδικεύεται στη διαχείριση επαγγελματικών ταξιδιών, επεκτείνει την εμβέλειά της στη Μέση Ανατολή με δύο γραφεία franchise στο Κατάρ και το Κουβέιτ, αφού ανέφερε πωλήσεις 1,2 δις δολαρίων πέρυσι.
  • Arrivia: Το 2022 ήταν μια πολυάσχολη χρονιά για την Arrivia με έδρα το Σκότσντεϊλ της Αριζόνα, η οποία σημείωσε πωλήσεις συνολικά 1 δις δολάρια.
  • World Travel: Με τις πωλήσεις του 2022 να αγγίζουν τα 951 εκατομμύρια δολάρια, η World Travel έχει ανέβει μία θέση από πέρυσι, αφού η ομάδα επιχειρηματικής ανάπτυξης πέτυχε το 234% του στόχου της για νέες πωλήσεις το 2022. Κοιτάζοντας το μέλλον, η εταιρεία τείνει στο 120% των εσόδων του 2019 και αναμένει να δει συνεχιζόμενη ουσιαστική ανάκαμψη στα εταιρικά ταξίδια.
  • Cruise Planners: Η Cruise Planners έχει μειωθεί μόλις δύο θέσεις σε σχέση με πέρυσι. Το μέλος του Signature Travel Network, το οποίο συνεργάζεται με 2.500 ανεξάρτητους εργολάβους που κάνουν κράτηση για ταξίδια αυστηρά αναψυχής, ανέφερε πωλήσεις 845 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022.
    Όπως πολλά από τα πρακτορεία αυτής της λίστας, το μέλλον φαίνεται λαμπρό για την Cruise Planners, η οποία έχει ήδη ξεπεράσει τις πωλήσεις του 2019 κατά 22% και τις πωλήσεις του 2022 κατά 13% το 2023.