
Το ταξίδι γίνεται πιο υπεύθυνο όσον αφορά στις επιπτώσεις των ταξιδιωτών, πιο αυθεντικό, συναρπαστικό και με πολιτιστικά στοιχεία.
Αυτό αποκαλύπτει μελέτη της εταιρείας Accord Marketing σχετικά με τις τάσεις του ταξιδιού.
Όπως επισημαίνει η μελέτη οι ταξιδιώτες απαιτούν περισσότερη διαφάνεια από τα εμπορικά σήματα, ενώ αυξάνεται σημαντικά ο αριθμός των υπεύθυνων ταξιδιωτών που επιθυμούν να κάνουν κράτηση με εταιρείες που έχουν διαπιστευτήρια για ηθικά ταξίδια.
Οι νέες τάσεις marketing στα ταξίδια
- Βιωσιμότητα
Ο οικολογικός τουρισμός οδηγεί σε μεγάλο βαθμό τις αποφάσεις με όλο και αυξανόμενο αίτημα για ευθύνη και διαφάνεια.
Και αυτό ξεκινά με την παροχή στους ταξιδιώτες διαφανών και ειλικρινών πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο συμβάλλει η επωνυμία σας τόσο στην τοπική όσο και στην παγκόσμια κοινότητα, καθώς επίσης και για τις καινοτομίες στις βιώσιμες πρακτικές. - Υπερτουρισμός
Η αλήθεια είναι ότι όλοι θέλουν να δουν τον κόσμο – αλλά είναι καιρός οι μάρκες ταξιδιών να εκπαιδεύσουν και να εμπνεύσουν τους ταξιδιώτες να σκέφτονται ρεαλιστικά για το τι επιθυμεί το ταξίδι τους και να ανοίξουν τα μάτια τους σε κατάλληλες εναλλακτικές λύσεις. - Solo ταξίδι
Το solo ταξίδι συνεχίζει να κερδίζει ενδιαφέρον. Παρ’ όλα αυτά οι μοναχικοί ταξιδιώτες αναφέρουν τακτικά ότι τους παρέχονται κατώτερες υπηρεσίες σε καταλύματα σε σύγκριση με εκείνες που κατανέμονται σε δύο άτομα.
Οι φωνές τους όμως αρχίζουν να ακούγονται, με τις μάρκες να αναγνωρίζουν τη ζήτηση και να βλέπουν αυτή την ευκαιρία με μια νέα, θετική προοπτική. - Ταξίδια πολλαπλών γενεών
Τα ταξίδια πολλαπλών γενεών είναι επίσης σε άνοδο, προσφέροντας μια τέλεια λύση για εξοικονόμηση χρημάτων και για επανένωση οικογενειών που δημιουργεί αναμνήσεις.
Επιλέγοντας με προσοχή, αυτές οι διακοπές μπορούν να προσφέρουν τη σωστή ισορροπία δραστηριοτήτων, πολιτισμού και χαλάρωσης για να απευθύνονται σε όλους.