Ο πιο επιθυμητός προορισμός στον κόσμο για επαναλαμβανόμενα ταξίδια αναδείχθηκε η Ιαπωνία σε νέα έρευνα Japan Brand Survey για το 2025 που διεξήχθη από τη Dentsu.

Συμμετείχαν 12.400 ερωτηθέντες ηλικίας μεταξύ 20 και 59 ετών σε 20 χώρες, αποκαλύπτοντας ότι το 52,7% των συμμετεχόντων εξέφρασε ισχυρή πρόθεση επανεξέτασης για επίσκεψη της Ιαπωνίας.

Αυτό το ποσοστό τοποθετεί τη χώρα πολύ μπροστά από τους πλησιέστερους ανταγωνιστές της, με τη Νότια Κορέα να κατατάσσεται δεύτερη και τις Ηνωμένες Πολιτείες τρίτες. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον δείχνει ότι η ελκυστικότητα της Ιαπωνίας δεν είναι ένα προσωρινό αποτέλεσμα που οφείλεται αποκλειστικά στο αδύναμο γεν, αλλά μάλλον μια αντανάκλαση των διαρκών δυνατών σημείων της χώρας, όπως τα υψηλής ποιότητας τρόφιμα, τα εκλεπτυσμένα προϊόντα και η ισορροπία παράδοσης και καινοτομίας.

Το Τόκιο διατήρησε την ιδιότητά του ως η πιο αναγνωρισμένη και συχνά επισκέψιμη πόλη, ακολουθούμενη από το Χοκάιντο, την Οσάκα και το Κιότο, αντανακλώντας μια σταθερή τάση που παρατηρήθηκε την τελευταία δεκαετία.