Οι άνθρωποι είναι 20% πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν έναν ταξιδιωτικό πράκτορα τώρα από ό, τι πριν από την πανδημία, σύμφωνα με έρευνα της ABTA.

Δύο στους πέντε ερωτηθέντες σε μια έρευνα ανέφεραν την ασφάλεια των οργανωμένων διακοπών (41%) και τις ενημερωμένες συμβουλές του επαγγελματία ταξιδιού (40%) ως προτεραιότητες για να οργανώσουν ένα ταξίδι.

Η ABTA λέει ότι τα αποτελέσματα είναι «μαρτυρία των πολλών πρακτόρων και φορέων εκμετάλλευσης που προσπάθησαν να βοηθήσουν τους πελάτες τους φέτος».

Σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) δηλώνει ότι έκανε κράτηση για την οικονομική προστασία, από 19% και σχεδόν ένας στους πέντε (19%) είπε ότι ήθελε να νιώθει ασφαλής σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, από 16%.

Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι πολλά μέλη της ABTA προσφέρουν πρόσθετα οφέλη και ευελιξία πέρα ​​από τις υπάρχουσες προστασίες των πακέτων διακοπών.

Τα στοιχεία της ABTA αποκαλύπτουν επίσης μια πρόσφατη αύξηση του αριθμού των ατόμων που επιθυμούν να κάνουν κράτηση για διακοπές τον επόμενο χρόνο, με το 62% των ανθρώπων να λένε ότι ελπίζουν να κλείσουν διακοπές στο εξωτερικό τους επόμενους έξι μήνες, σε σύγκριση με το 52% που είπε το ίδιο τον Αύγουστο.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι ταξιδιωτών που αρχίζουν να εμφανίζονται για το 2021 – αυτοί που επιθυμούν να επιστρέψουν σε γνωστά αγαπημένα μέρη, και εκείνοι που θέλουν να απολαύσουν νέους προορισμούς.

Μόλις το 32% δήλωσαν ότι είναι πιθανό να επισκεφθούν μια χώρα που δεν είχαν επισκεφτεί πριν, σε σύγκριση με το 45% πέρυσι. Η Ισπανία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ,η Ιταλία και η Ελλάδα  αποτελούν τους πρώτους πέντε αγαπημένους προορισμούς.

Αντίθετα, τα μέλη της ABTA αναμένουν επίσης ταξίδια, όπως η αναρρίχηση στο Όρος Κιλιμάντζαρο, η πεζοπορία στο Ίνκας.

Ο Mark Tanzer, Διευθύνων Σύμβουλος της ABTA, δήλωσε: «Οι αυστηροί περιορισμοί που έχουν τεθεί στα διεθνή ταξίδια φέτος οδήγησαν σαφώς σε παρακμή της ζήτησης, με πολλούς ανθρώπους να ελπίζουν να φύγουν τον επόμενο χρόνο. Ένας αυξανόμενος αριθμός παραθεριστών σκοπεύουν να στραφούν σε επαγγελματίες ταξιδιών για να τους βοηθήσουν να κάνουν κράτηση για τα πολυάριθμα ταξίδια τους, γεγονός που αποτελεί απόδειξη των τεράστιων προσπαθειών των μελών μας να βοηθήσουν τους πελάτες τους μέσω αυτής της κρίσης, συχνά σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

“Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα πράγματα εξακολουθούν να είναι πραγματικά δύσκολα για τον ταξιδιωτικό κλάδο. Συνεχίζουμε να πιέζουμε σκληρά την κυβέρνηση να υποστηρίξει τη βιομηχανία”.