Για πρώτη φορά στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Mekong Mini, που θα πραγματοποιηθεί στις 26 Ιουνίου στο Nakhon Phanom της Ταϊλάνδης θα συνδιοργανωθεί το φόρουμ Destination Mekong, το οποίο θα εστιάσει στην προσέλκυση ταξιδιωτών μέσω των ταινιών.
Στόχος είναι να διερευνηθεί η δυναμική των κινηματογραφικών παραγωγών και των βίντεο και το πως μπορούν αυτά να ενσωματωθούν στο Μάρκετινγκ της περιοχής και το θέμα θα αναπτύξουν ως βασικοί ομιλητές οι Joe Cummings, συγγραφέας των Lonely Planet και ο Pongpanu Svetarundra, Γενικός Διευθυντή ςτου Υπουργείου Τουρισμού και Αθλητισμού της Ταϊλάνδης.
Σήμερα, οι τουρίστες είναι πολύ πιο έμπειροι και αναζητούν νέους προορισμούς και νέες εμπειρίες. Πολλές ταινίες αλλά και ντοκιμαντέρ του CNN για παράδειγμα, έχουν εμπνεύσει εκατομμύρια για να επισκεφτούν άλλοτε άγνωστους προορισμούς.
Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι ταινίες μπορούν να έχουν ισχυρή επιρροή στη λήψη των αποφάσεων των τουριστών, ενώ οι ταινίες όχι μόνο μπορούν να παράσχουν βραχυπρόθεσμα τουριστικά έσοδα αλλά και να δημιουργήσουν μακροπρόθεσμη ευημερία σε κάποιο προορισμό.
Στην ευρύτερη περιοχή του ποταμού Μεκόνγκ για παράδειγμα έχουν γυριστεί διάφορες γνωστές ταινίες με πρωταγωνιστές την Angelina Jolie ή το Leonardo DiCaprio για παράδειγμα, οδηγώντας σημαντικό αριθμό επισκεπτών στην Ταϊλάνδη, ενώ ο Deepak Ohri, Διευθύνων Σύμβουλος της Lebua Hotels & Resorts, θα παρουσιάσει μια μελέτη της περίπτωσης του “Hangover 2”, το οποίο γυρίστηκε στο ξενοδοχείο κάνοντας το παγκοσμίως γνωστό.
Στο φόρουμ θα μιλήσουν πολλοί καταξιωμένοι ειδικοί γύρω από τον κινηματογράφο και τον τουρισμό, αλλά αξίζει να σταθούμε και στα βίντεο των Blogger και την επιρροή των κοινωνικών μέσων στην ανάδειξη των προορισμών.
Τέλος, στο φεστιβάλ θα υπάρξει απονομή βραβείων αξίας μέχρι 16.000 δολάρια το καθένα για την αγαπημένη ταινία του κοινού αλλά και του αγαπημένου σκηνοθέτη με την ευγενική χορηγία του Rosewood Hotels & Resorts.