Η αλλαγή στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των καταναλωτών σχετίζεται με την αφοσίωσή τους στα brands, η οποία αυξήθηκε από το 2019 έως το 2020.

Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα της Yotpo που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 3.800 ερωτηθέντων σε τέσσερεις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες.

Πρόκειται για τους Gen ZMillennialsGen X και Baby Boomers. Επίσης επικεντρώθηκε σε τρεις διαφορετικές χώρες (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία).

Το ποσοστό όσων δείχνουν μεγαλύτερη αφοσίωση στα ταξιδιωτικά brands που επιλέγουν αυξήθηκε από 24% το 2019 στο 26,4% το 2020.

Εκείνοι που αξιολόγησαν τους εαυτούς τους ως «λιγότερο» πιστοί, παρέμειναν σταθεροί στο 13% περίπου.

Ωστόσο, ο αριθμός των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι ήταν πιστοί σε «1 έως 5 μάρκες» μειώθηκε από το 2019 έως το 2020 (59,7% σε 54,7%).

Το ίδιο συνέβη και για όσους ισχυρίστηκαν ότι δεν έμειναν αφοσιωμένοι καθόλου στις μάρκες (5,6% έως 2,7%).