Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι κλασικές οικογενειακές διακοπές φαίνεται ότι αλλάζουν και οι τετράποδοι φίλοι μας δίνουν όλο και περισσότερο τον τόνο. Οι Γερμανοί δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια με τα κατοικίδια τους, όπως αποκαλύπτει η Booking.com.

Από το κατοικίδιο τους δεν επηρεάζεται όμως μόνο η επιλογή καταλύματος. Όλο και περισσότεροι τουρίστες από τη Γερμανία θέλουν να διασφαλίσουν ότι ο σκύλος ή η γάτα τους θα είναι ευπρόσδεκτος και στον προορισμό τους.

  • Tο 43% επιλέγει προορισμούς με βάση το αν είναι φιλικoί προς τα σκυλιά.
  • Το 30% κάνει κράτηση διακοπών μόνο εάν μπορεί να πάρει και το κατοικίδιο του.

Αγχώνονται στα ταξίδια χωρίς κατοικίδιο τους

  • Το 49% των Γερμανών αγχώνεται όταν δεν μπορεί να πάρει μαζί τον σκύλο του, θεωρώντας ότι το ζώο θα νιώσει εγκαταλελειμμένο (50%).
  • Συχνά ανησυχούν αν ο σκύλος νιώσει στρες (31%), ή αν η απουσία τους μπορεί να επηρεάσει τις διατροφικές συνήθειες του (23%).

Περισσότερα ταξίδια αν είχαν μαζί και τον σκύλο τους

  • Το 66% επιθυμεί οι αεροπορικές εταιρείες να επιτρέπουν την είσοδο σκύλων στην καμπίνα, ανεξάρτητα από το μέγεθος τους.
  • Σχεδόν άλλοι τόσοι (61%) θα πλήρωναν για τον τετράποδο φίλο του πλήρες εισιτήριο, ώστε να απολαύσουν μαζί τις υπηρεσίες και την ψυχαγωγία που προσφέρονται εν πτήσει.
  • Το 30% θα ταξίδευε πιο συχνά -συμπεριλαμβανομένων και προορισμών μεγάλων αποστάσεων- εάν μπορούσε να είχε και τον σκύλο του.

Οι 5 πιο δημοφιλείς προορισμοί

Αν τα μέσα μεταφοράς δεν αποτελούσαν εμπόδιο, οι πέντε πιο δημοφιλείς διεθνείς προορισμοί που θα ήθελαν να ταξιδιέψουν οι ιδιοκτήτες σκύλων από τη Γερμανία μαζί με τον τετράποδο φίλο τους είναι:

  • Βιέννη, Αυστρία (24%)
  • Μπλου Λαγκούν, Ισλανδία (24%)
  • Δολομίτες, Ιταλία (20%)
  • Καμπανία, Γαλλία (20%)
  • Ίμπιζα, Ισπανία(16%)

Ο προϋπολογισμός δεν αποτελεί εμπόδιο

  • Το 34% των Γερμανών είναι έτοιμο να ξοδέψει περισσότερα από 1.000 ευρώ για ένα τριήμερο στο εξωτερικό, προκειμένου να έχει μαζί τον σκύλο του.
  • Οι εξοχικές κατοικίες είναι συχνά ο τύπος καταλύματος για τον οποίο οι ταξιδιώτες δεν διστάζουν να ξοδέψουν περισσότερα (30%).

«Στην Booking.com, παρατηρούμε συνεχώς πώς αλλάζουν οι ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων. Μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή εξέλιξη είναι ο αυξανόμενος ρόλος που παίζουν τα κατοικίδια στον προγραμματισμό για διακοπές, λέει ο Norman Ladig, Περιφερειακός Διευθυντής DACH στην Booking.com.

Για πολλούς, οι διακοπές χωρίς σκύλο απλά δεν είναι καλές. Είτε πρόκειτια για τον προορισμό, τη διαμονή, είτε ακόμα και τον προϋπολογισμό του ταξιδιού, τα κατοικίδια αποτελούν πλέον αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.»