Σύμφωνα με τον CEO της Jet2.com και Jet2holidays, το viral TikTok trend με το «Nothing Beats a Jet2holiday» συγκέντρωσε 85 δισεκατομμύρια προβολές και 11,8 εκατ. αναρτήσεις, ενισχύοντας θεαματικά την αναγνωρισιμότητα του brand στη νεότερη γενιά ταξιδιωτών.
Ένα από τα μεγαλύτερα viral φαινόμενα του TikTok για το 2025 αποδείχθηκε το meme της Jet2holidays, το οποίο –όπως ανακοίνωσε ο CEO της εταιρείας, Steve Heapy– έσπασε κάθε ρεκόρ φτάνοντας τα 85 δισ. views παγκοσμίως. Με κεντρικό στοιχείο το σλόγκαν «Nothing Beats a Jet2holiday» και τη χαρακτηριστική φωνή της Zoe Lister, το trend χαρακτηρίστηκε ως «το τραγούδι του καλοκαιριού».

Συνολικά, το meme γέννησε 11,8 εκατομμύρια posts, ενώ μεταξύ όσων το αναδημοσίευσαν ήταν μέχρι και η Mariah Carey και ο Jeff Goldblum, γεγονός που ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την παγκόσμια απήχησή του.
Ο Steve Heapy τόνισε ότι το viral κύμα «ανέβασε εντυπωσιακά» την αναγνωρισιμότητα των Jet2 και Jet2holidays και ειδικά στη νεότερη ηλικιακή ομάδα, η οποία αποτελεί στρατηγικό στόχο της εταιρείας. «Ένας από τους βασικούς μας στόχους ήταν να γίνει το brand πιο γνωστό στους νέους – και αυτό το meme βοήθησε όσο τίποτα άλλο», ανέφερε.
Απαντώντας για τις λίγες αρνητικές αναρτήσεις που κυκλοφόρησαν, ο CEO εξήγησε ότι η εταιρεία συμβουλεύτηκε ειδικούς, οι οποίοι πρότειναν να μην παρέμβει στο trend. «Αν μπει μια μεγάλη εταιρεία να “διορθώσει” ένα meme, χάνει αμέσως τη γοητεία του. Και σταματά», είπε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τη Jet2holidays, πάνω από το 90% των περιεχομένων ήταν θετικά, με χιουμοριστικό και αισιόδοξο τόνο που λειτούργησε υπέρ της εικόνας του brand. «Το θετικό συναίσθημα “έπνιξε” πλήρως το αρνητικό. Το meme μάς ωφέλησε τεράστια», υπογράμμισε ο Heapy.
Η εταιρεία εκτιμά ότι η μαζική viral απήχηση του trend θα μεταφραστεί και σε αύξηση κρατήσεων από νεότερους ταξιδιώτες, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το brand στην αγορά των οργανωμένων διακοπών.
























