
Είναι γνωστό ότι οι Κινέζοι τουρίστες αποτελούν κύριο θέμα στην ταξιδιωτική αγορά. Οι αριθμοί εξάλλου αυτό δηλώνουν. Ειδικότερα, το πρώτο τετράμηνο του 2018, το ποσοστό των κινέζων τουριστών που κατευθύνθηκε προς την Ευρώπη αυξήθηκε κατά 35%.
Δεδομένου ότι η Ευρώπη είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής περιοχή μετά από την Ασία (που αντιπροσώπευε το 9% του συνόλου των εξερχόμενων Κινέζων τουριστών), οι περισσότερες χώρες κάνουν ό, τι μπορούν προκειμένου να τους κατευθύνουν στον δικό τους προορισμό.
Προσαρμογή των μέσων πληρωμής
Alipay, Union Pay και WeChat Pay. Αυτοί οι τρεις Κινέζοι γίγαντες μοιράζονται την αγορά κινητών πληρωμών στην Κίνα. Σύμφωνα με μελέτη των Nielsen και Alipay, το 65% των κινέζων τουριστών χρησιμοποιούν κινητές πληρωμές, έναντι 11% για όλες τις άλλες εθνικότητες.
Σύμφωνα με τη μελέτη της Nielsen και Alipay, το 43% των κινέζων καταναλωτών προτιμούν αυτές τις λύσεις επειδή αποφεύγουν τα προβλήματα με την ανταλλαγή νομισμάτων. Το 48% εξ αυτών τις χρησιμοποιούν επειδή είναι κινέζικες υπηρεσίες και το 64% επειδή είναι γρήγορες και αξιόπιστες οι συναλλαγές.
Η ενσωμάτωση των πληρωμών μέσω Alipay, Union Pay και WeChat Pay αυτομάτως δίνει στους ξενοδόχους, τους εστιάτορες και τα πολιτιστικά ινστιτούτα επιπρόσθετους λόγους να προτιμήσουν τις δικές τους υπηρεσίες.
Στοχεύστε τις οικογένειες
Η κινεζική μεσαία τάξη είναι εκείνη που τροφοδοτεί την ομάδα των τουριστών που πηγαίνουν στο εξωτερικό. Ο Kevin Guo, επικεφαλής των στρατηγικών εταιρικών σχέσεων και της καινοτομίας μάρκετινγκ στη Ctrip, υπενθύμισε ότι μόνο το “10% των κινέζων πολιτών έχει ένα διαβατήριο για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό”. Αυτό εξακολουθούσε να αντιπροσωπεύει 130 εκατομμύρια Κινέζους τουρίστες που ταξίδεψαν στο εξωτερικό πέρυσι.
Η χρυσή εβδομάδα, μια εθνική εβδομάδα αργιών το φθινόπωρο, μπορεί να είναι η ιδανική στιγμή για να προσελκύσουν τουρίστες αφού από το 2017, 710 εκατομμύρια κινέζοι ταξίδεψαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου (λαμβάνοντας υπόψη τον εγχώριο τουρισμό).
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επικεντρωθείτε στην οικογένεια, αφού τα οικογενειακά ταξίδια αντιπροσωπεύουν πλέον το 46% του συνόλου των ταξιδιών από τους Κινέζους τουρίστες.
Προσφέρετε «φυσικές» εμπειρίες
Άλλη μεγάλη προσδοκία των κινέζων τουριστών, είναι η αποσύνδεση από την καθημερινότητα, το άγχος και το περιβάλλον χωρίς ρύπανση. «Ακόμη και σε σύντομες διαμονές – 3 ημέρες κατά μέσο όρο για μας – πελάτες μας πρέπει να μπορούν να επιστρέψουν στα βασικά, στη φύση στην ευημερία, την οικογένεια και τους φίλους.