Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Αμερικανοί ταξιδεύουν φέτος πιο έξυπνα και όχι απλώς πιο μακριά, όπως αποκαλύπτει ο Οδηγός Έμπειρων Ταξιδιωτών της Trivago.

Ενώ η επιθυμία για απόλαυση και χαλάρωση εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας (62%) με τα κίνητρα για ταξίδια, με βάση τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες, ο σημερινός ταξιδιώτης επικεντρώνεται υπερβολικά στην αξία.
Η τιμή παραμένει ο νούμερο ένα παράγοντας (57%) κατά την κράτηση τόσο τουριστικών υπηρεσιών όσο και καταλυμάτων.

  • Πολλοί θέλουν να δοκιμάσουν καινούργια πράγματα στις αποδράσεις (32,5%).
  • Θέλουν να γνωρίσουν μια νέα κουλτούρα ή δραστηριότητα (28,4%).
  • Αναζητούν περιπέτεια (27,6%).
  • Η ηλιοφάνεια έχει επίσης σημασία, με το 53% αναζητά καλό καιρό.
  • Το 50% λέει ότι τα αξέχαστα αξιοθέατα είναι η ιδανική επιλογή για αυτούς.
  • Η χαλάρωση έρχεται σε κοντινή απόσταση (48,8%).
  • Ακολουθεί η ασφάλεια (47%), ένας αυξανόμενος αποφασιστικός παράγοντας για όλους, δεδομένου του σημερινού κοινωνικοπολιτικού κλίματος.

Οι Millennials δίνουν έμφαση στον προγραμματισμό ταξιδιών, η Gen Z στρέφεται στις εμπειρίες, αλλά όλες οι γενιές δίνουν προτεραιότητα τόσο στις επιλογές αξίας όσο και στα εγχώρια ταξίδια.
Πέρα από το κόστος, η καθαριότητα, η άνεση και η τοποθεσία είναι επίσης κρίσιμες, αποδεικνύοντας ότι οι έξυπνοι ταξιδιώτες ζυγίζουν την ποιότητα παράλληλα με τις τιμές.

Τα ξενοδοχεία κερδίζουν, η αφοσίωση πληρώνει

Οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ προσπαθούν να εξοικονομούν χρήματα για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και συχνά χρησιμοποιούν προγράμματα επιβράβευσης για να τις χρηματοδοτήσουν.

Τα ξενοδοχεία παραμένουν η κυρίαρχη επιλογή διαμονής τόσο στα εγχώρια όσο και στα διεθνή ταξίδια, με το 44% των ταξιδιωτών να είναι εγγεγραμμένοι σε προγράμματα αφοσίωσης επωνυμίας ξενοδοχείων (σχεδόν διπλάσιο ποσοστό από αυτό των διαδικτυακών προσφορών επιβράβευσης ταξιδιωτικών υπηρεσιών). Αυτό υποδηλώνει την αυξανόμενη εμπιστοσύνη σε αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα που ανταμείβουν τις συχνές διαμονές.

Τι κυριαρχεί στον σχεδιασμό

Στον προγραμματισμό διακοπών, οι περισσότεροι εξακολουθούν να στρέφονται σε μηχανές αναζήτησης (35%) και σε αξιόπιστες συμβουλές από στόμα σε στόμα (36,6%).

Ενώ οι ιστότοποι σύγκρισης τιμών έχουν υποχωρήσει στην 5η θέση σε δημοτικότητα, οι εφαρμογές κράτησης ταξιδιών και τα social media (20%) διατηρούνται σταθερά χρόνο με το χρόνο, ακόμη και όταν τα παραδοσιακά εργαλεία δείχνουν σταδιακή μείωση στη χρήση.

Millennials και Gen Z

Οι Millennials και οι τουρίστες της Gen Z συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις τάσεις με διαφορετικούς τρόπους.

  • Οι Millennials είναι αυτοί που κάνουν περισσότερο στρατηγικό σχεδιασμό, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στην ευελιξία ακύρωσης, την ασφάλιση και τα προνόμια πιστότητας.
  • Η Gen Z στρέφεται στα ταξίδια με προτεραιότητα την εμπειρία -ειδικά στα μουσικά φεστιβάλ- και δείχνει μια αυξανόμενη προτίμηση για ενοικιαζόμενα καταλύματα διακοπών όταν ταξιδεύει στο εξωτερικό.

Η πρόθεση ταξιδιού είναι ισχυρή

Οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να κάνουν 1-2 διακοπές τους επόμενους 12 μήνες, κυρίως εντός των ΗΠΑ, αν και τα διεθνή ταξίδια αυξάνονται.

Η καλοκαιρινή ταξιδιωτική περίοδος αντικατοπτρίζει ήδη αυτόν τον ενθουσιασμό. Τα εγχώρια ταξίδια αυξήθηκαν 8% σε ετήσια βάση, ενώ τα διεθνή είναι στο +19%, σύμφωνα με εσωτερικά στοιχεία της Trivago.

Σε διεθνές επίπεδο, οι Αμερικανοί συνεχίζουν να προτιμούν ηλιόλουστους, παραθαλάσσιους και ιστορικούς προορισμούς, οδηγώντας σε αυξημένη ζήτηση στο Τόκιο (+40%), το Ντουμπάι (+25%) και την Αττάλεια (+16%).