Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο τομέας τουρισμού και αναψυχής του Ηνωμένου Βασιλείου -παμπ, ξενοδοχεία και εστιατόρια- σημείωσε αύξηση τον Δεκέμβριο, χάρη στους οπαδούς που παρακολουθούσαν το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA.
Κινήθηκε στο 50,2%, σε σύγκριση με 44,6% τον Νοέμβριο, σύμφωνα με το Lloyds Bank UK Sector Tracker.

Καθ’ όλη τη διάρκεια FIFA World Cup 2022 στο Κατάρ, το VisitBritain άδραξε την ευκαιρία να προωθήσει το “Destination Britain”. Στόχος ήταν να εμπνεύσει ταξίδια από τις Χώρες του Κόλπου (GCC) κατά τη διάρκεια του και μετά, για την επιστροφή της Premier League.

Οι GCC είναι η δεύτερη πιο πολύτιμη αγορά εισερχομένων τουριστών στη Βρετανία.
Πραγματοποιήθηκαν 1,2 εκατομμύρια ταξίδια από τις Χώρες του Κόλπου στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2019, με τους επισκέπτες να ξοδεύουν 3,14 δις δολάρια.

Με το ποδόσφαιρο να βρίσκεται στο επίκεντρο, το VisitBritain ανέδειξε τη θέση της Βρετανίας ως «σπίτι του ποδοσφαίρου» στα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια της, εμπνέοντας τους επισκέπτες να εξερευνήσουν τις ζωντανές ποδοσφαιρικές πόλεις και τα σχετικά αξιοθέατα και εμπειρίες.

Ενώ το Λονδίνο ήταν ιστορικά ένας αγαπημένος προορισμός για πολλούς ταξιδιώτες από τις GCC, περισσότερες πόλεις σε όλη τη χώρα προσελκύουν επισκέπτες, σε πολλές περιπτώσεις χάρη στους ποδοσφαιρικούς συλλόγους τους και την αυξανόμενη δημοτικότητα της Premier League από την έναρξη της το 1992.