Η UBS διατηρεί τη σύσταση «buy» για τη μετοχή του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), ανεβάζοντας την τιμή-στόχο στα 11 ευρώ από 10,40 ευρώ προηγουμένως, που αντιστοιχεί σε περιθώριο ανόδου περίπου 9%.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της UBS, παρά την άνοδο της μετοχής κατά 26% από την αρχή του έτους, «το ράλι έχει ακόμα δρόμο», καθώς ο τίτλος εξακολουθεί να διαπραγματεύεται με discount σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ο οίκος επισημαίνει ότι ο ΔΑΑ προσφέρει τον υψηλότερο λόγο αποδοτικότητας κεφαλαίου (ROCE) και μερισματική απόδοση, αλλά και έναν από τους ισχυρότερους μεσοπρόθεσμους ρυθμούς αύξησης EBITDA μεταξύ των ευρωπαϊκών αεροδρομίων.

Παρά τη μικρή καθοδική αναθεώρηση των εκτιμήσεων για τις χρήσεις 2025–2026, λόγω χαμηλότερων προσδοκιών για τιμές και λιανική αγορά, η UBS αναθεωρεί ανοδικά τις μεσοπρόθεσμες προβλέψεις για την επιβατική κίνηση.

Σημαντικό ρόλο παίζει και η στρατηγική της Aegean Airlines, που καλύπτει περίπου το 44% της χωρητικότητας του ΔΑΑ και σχεδιάζει αύξηση του στόλου της κατά 140% έως το 2029 σε σχέση με το 2024.

Η UBS «βλέπει» ρυθμό αύξησης EBITDA περίπου 6% για την περίοδο 2025–2028, με ώθηση από την αυξανόμενη επιβατική κίνηση και την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Aegean. Παράλληλα, εκτιμά ότι ο ΔΑΑ θα καταγράψει την υψηλότερη Απόδοση Απασχολούμενου Κεφαλαίου (περίπου 15%) μεταξύ των ευρωπαϊκών αεροδρομίων.

Ο οίκος σημειώνει ότι το discount της μετοχής δεν δικαιολογείται, καθώς ο δείκτης EV/FY26e EBITDA διαμορφώνεται στο 9,4x, έναντι ιστορικού μέσου όρου του κλάδου στο 10x, την ώρα που ο ΔΑΑ εμφανίζει από τις ισχυρότερες μεσοπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης.